نوشته های بلاگ  "2019"  از "آذر"

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

جین از پرطرفدارترین پوشش ها زنانه و مردانه در سراسر دنیا بوده و برای همه سنین و سلایق وجود دارد. شلوار جین دخترانه بیشتر از سایر شلوارها مورد توجه بوده و در نقاط مختلف جهان و توسط افراد سرشناس و متوسط جامعه مورد استفاده می باشد. پارچه جین اولیه مبدا فرانسوی و ایتالیایی دارد و در یکی از شهرهای فرانسه بافندگان تلاش کردند تا پارچه جین را تولید کنند. جین پارچه ای پنبه ای محکم و ضخیم است و در آن پود از دو یا بیشتر از دو تار عبور می کند.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

اولین تولید کننده شلوار لی آبی ژاکوب دیویس، کالوین راجرز و لوی استراوس مدیر برند لی واریز می باشد. شلوارهای جین امروزی در انواع مختلف تولید شده و در سراسر جهان به فروش می رسد و تنها شلواری است که پوشیدن آن منع سنی ندارد و همه افراد در سن های مختلف می توانند آن را به تن کنند.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین در ایران به نام شلوار لی شناخته می شود و لی نام قدیمی ترین برند تولید کننده این شلوار در دنیا می باشد. قدمت شلوار لی به بیش از صد سال می رسد و رنگ و بافت این شلوار به گونه ای است که لکه و کثیفی را بروز نمی دهد.

اگر برای خرید شلوار جین دخترانه به بوتیکی وارد شوید با انواع مدل، رنگ و طرح های مختلف این شلوارها روبرو خواهید شد و در انتخاب آن باید سایز مناسب را برگزینید.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین دخترانه مدل لوله تفنگی

شلوار جین Skinny که در ایران با نام شلوار لوله تفنگی شناخته می شود یک مدل شلوار بسیار جذب و اندامی است. این مدل شلوار لی مدل پاهایتان را بطور کامل نمایان می کند. در صورتی که پاهای خوش فرم دارید، این مدل شلوار مناسب اندام شما خواهد بود. اگر شلوار لی لوله تفنگی تان رنگ و طرح ساده‌ا ی دارد، از لباس ‌های رنگی و طرح‌ دار استفاده نمایید.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

کفش مناسب مدل شلوار لی، کفش پاشنه بلند مجلسی می باشد. در صورتی که قد کوتاهی دارید، شلوار جین لوله تفنگی و کفش پاشنه بلند، اندام تان را کشیده‌ و باریک ‌تر نشان می‌ دهد. با این وجود، در صورت تمایل می‌توانید در فصل زمستان چکمه و نیم بوت را روی این مدل شلوار جین جذب تن کنید و یک تیپ زمستانی زیبا و شیک داشته باشید.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین دخترانه مدل جذب کوتاه

شلوار جین دخترانه در مدل جذب کوتاه مانند شلوار لوله تفنگی بوده، با این تفاوت که قد کوتاه ‌تری دارد. پاچه برخی از این شلوارها بصورت پاکتی، ساده یا ریش ‌ریش است. اگر از مدل شلوار لوله تفنگی خود دلزده شده اید، می‌توانید قد شلوار را در خانه کوتاه نمایید. ساده‌ترین شیوه این است که پاچه شلوار را روی هم قرار داده و به یک اندازه برش دهید. سپس با لبه قیچی قسمت بریده شده شلوار را در جهت مختلف بکشید تا پایین شلوار ریش‌ریش شود. کفش متناسب این مدل شلوار لی کوتاه، کفش مجلسی تخت در رنگ ‌های شاد و روشن است.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین راسته دخترانه

شلوار جین مدل راسته به تنگی شلوار لی لوله تفنگی نبوده و از قسمت زانو به پایین کمی آزاد است. این مدل راحت ‌تر و آزادتر از مدل جذب شلوار جین است. با این وجود قد شلوارتان باید تا قوزک پا باشد. هر چه قد شلوار لی مدل راسته بلند باشد، ظاهر خوبی نخواهد داشت. کفش مناسب شلوار جین راسته دخترانه، کفش راحتی اداری یا کفش تخت اسپرت است. همینطور می ‌توانید از کفش کتانی ساده در استایل تان استفاده کنید.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین مدل پاچه گشاد دخترانه

شلوار جین پاچه گشاد از دهه 70 میلادی در بین قشر جوان طرفداران بسیاری پیدا کرد. همانطور که از نام این مدل شلوار پیدا است، شلوار لی پاچه گشاد از بالا کمی جذب بوده و پاچه‌‌ پهن و گشادی تری دارد. در عصر حاضر این مدل شلوار جین پاچه گشاد دخترانه هنوز هم طرفدار دارد و می توان با کفش پاشنه بلند هم یک استایل مجلسی و شیک داشته باشید. این مدل شلوار با بلوز و تونیک بلند زنانه سِت می‌ شود و جلوه زیبایی خواهد داشت.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین آزاد دخترانه

شلوار جین آزاد بسیار راحت بوده و بعنوان شلوار لی اسپرت دخترانه در بازار به فروش می ‌رسد. این مدل از شلوار لی پاچه گشاد جذب‌ تر بوده و کمی از شلوار لی راسته، آزادتر است. اگر شلوار لی جز شلوارهای جدانشدنی از استایل و کمد تان است و دوست دارید در عین شیک بودن، راحت هم باشید، شلوار جین آزاد بهترین انتخاب می باشد. مناسب ‌ترین و بهترین کفش برای شلوار جین آزاد، کفش کتانی است. امّا اگر تمایل دارید شلوار جین را با یک استایل مجلسی ‌تر بپا کنید، یک کفش تخت مجلسی استایل تان را متفاوت و خاص می‌کند.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین مدل فاق بلند

شلوار لی فاق بلند در بین دخترانی با اندام پُر محبوب ‌تر است. این شلوار کمر بلندتری نسبت به سایر شلوار جین ‌های دارد و همانند گن، شکم تان را می‌پوشاند. این مدل شلوار را زنان و دخترانی با اندام متفاوت می ‌توانند تن کنند.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین مدل فاق کوتاه دخترانه

در حدود 15 تا 20 سال گذشته شلوار لی در بازار پوشاک مد شد که فاق یا اندازه کمری کوتاه تری داشت. در این حالت این مد شلوارها بسیار کوتاه بود و زنان ترجیح دادند از شلوارهایی با فاق متوسط یا بلند استفاده نمایند. زنانی که پهلو و شکم آنچنانی ندارند، می‌ توانند از شلوار فاق کوتاه یا متوسط استفاده کنند، امّا این مدل شلوار جین چندان مناسب افراد توپُر نیست.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

شلوار جین یکی از شلوارهای پرطرفدار در ذنیا است و کمتر کسی پیدا می شود که از شلوار جین ناراضی باشد. شلوار جین پسرانه و دخترانه با هر اندامی شیک و زیبا دیده می شود شلوار لی از انواع مختلف با توجه به مد تغییر کرده و می توانید انواع شلوار جین دخترانه را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

خرید اینترنتی شلوار جین دخترانه شیک

 

خرید انواع پیراهن مردانه

خرید انواع پیراهن مردانه

پیراهن مردانه از مهم‌ترین پوشاک برای مردان است که نقش مهمی در استایل رسمی و نیمه رسمی ایفا می‌کند؛ بنابراین هر مرد شیک پوشی باید اصول اولیه‌ ای را در مورد پیراهن مردانه و خصوصیات خاص آن بداند تا توانایی انتخاب بهترین پیراهن رسمی یا غیر رسمی را داشته باشد. در وهله اول پیراهن مردانه باید کاملا سایز شما باشد، سپس عوامل دیگری همچون استایل یقه، سردست، پشت و … در انتخاب تان تاثیرگذار خواهد بود.

خرید انواع پیراهن مردانه

معرفی انواع پیراهن مردانه

پیراهن رسمی مردانه پیراهن هایی با آستین های بلند، سردست و یقه مردانه داشته و با دکمه بسته می شود و این ساده ترین بیان برای پیراهن مردانه است ولی موقعی که نوبت به تفاوت های پیراهن رسمی و اسپرت می رسد و این تعاریف ساده نبوده و بطور نمونه دکمه‌ های پیراهن رسمی مردانه از پایین به بالا بسته می‌شود در دکمه ‌های سردست آن پس از تن کردن بسته می‌شود در صورتی که در پیراهن غیررسمی دقیقا برعکس است. تمام دکمه‌ های پیراهن رسمی باید بسته شود و در صورت امکان باید با پاپیون یا کراوات پوشیده شود در حالی که در پیراهن غیررسمی این کار ضروری نیست. یقه و سردست پیراهن مردانه رسمی انواع مختلفی بوده که در میزان رسمی و غیررسمی بودن پیراهن نقش مهمی دارند و در حین خرید انواع پیراهن مردانه باید به این موارد توجه کرد.

خرید انواع پیراهن مردانه

پیراهن سفید مردانه با سردست ‌های پاکیزه در زمان های پیشین نشان از سطح اجتماعی بالا بود چون تن کردن چنین لباسی به این مفهوم بود که این فرد کارهای دستی و کارگری انجام نمی ‌دهد و از قشر ثروتمند جامعه می باشد. امّا در عصر حاضر فرقی نمی‌ کند چه شغل یا جایگاهی در جامعه داشته باشید، در هر صورت نیازمند یک پیراهن رسمی می باشید.

خرید انواع پیراهن مردانه

سایز مناسب پیراهن مردانه

اندازه مناسب لباس مردانه بویژه لباس های مردانه با استایل رسمی از اهمیت زیادی در شیک پوشی برخوردار بوده ولی متاسفانه اغلب مردان پیراهن هایی تن می کنند که کاملا اندازه بدنشان نیست. اندازه بودن پیراهن مردانه به این معنا است که قسمت تنه، شکم، سینه، سرشانه‌ها، یقه، سردست و آستین‌ها همه بخش ‌های پیراهن کاملا اندازه است و در هیچ قسمتی گشاد یا تنگ یا بلند و کوتاه نیست. این اندازه بودن در حقیقت مشخص کننده شیک پوشی شما است که باید به آن توجه کنید تا تیپی کامل و سطح بالا داشته باشید.

خرید انواع پیراهن مردانه

هر فرد اندامی متفاوت نسبت به سایرین دارد و برای تولیدکنندگان پوشاک این امکان وجود ندارد که بتوانند نیازهای همه اقشار جامعه را تحت پوشش قرار دهند. در این صورت وقتی پیراهنی آماده ای می خرید احتمال آنکه کمی برایتان تنگ یا گشاد باشد، وجود دارد و در این موقع لباس های سفارشی دست دوز بهترین گزینه برای انتخاب محسوب می شوند.

خرید انواع پیراهن مردانه

در هر صورت پیراهن رسمی مردانه چه با کت پوشیده شود یا بدون کت، باید در سرشانه ها کاملا فیت بوده و در بازوها حس راحتی داشته باشید و به آسانی بتوانید در آن حرکت کنید. دکمه های پیراهن مردانه چه در قسمت جلو و یقه و چه در آستین ها باید به راحتی بسته شود و فاصله ای در آن بین نباشد. پوشیدن زیرپیراهن همراه با پیراهن مردانه توصیه می شود در اینصورت عرق و چربی بدن جذب پیراهن نشده و به شستشوی زیادی نیاز ندارد.

جنس و رنگ انواع پیراهن مردانه

رنگ پیراهن اولین موردی است که توجه افراد را به خود جلب می کند و از این نظر بسیار با اهمیت است چون می تواند دربردارنده پیامی مهم در مورد فردی باشد که آن را پوشیده است. اما نداشتن پیام در مورد رنگ پیراهن بهتر است زیرا ممکن است مفهوم و پیام نادرست را به افراد منتقل کنید.

خرید انواع پیراهن مردانه

بهترین و بدون ریسک‌ترین رنگ برای پیراهن مردانه رنگ سفید است که همیشه مد روز و همه جا پذیرفته شده است و رسمی ‌ترین رنگ به شمار می ‌رود. دومین رنگ رسمی‌ برای پیراهن متعلق به آبی است و پس از آن هم می‌توان از رنگ‌ های خاکستری، مشکی و ... استفاده نمود و برای انتخاب آن ‌ها بهتر است هماهنگی رنگ آن با رنگ بقیه لباس ‌ها و همین طور رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم خود و تضاد بین آن ‌ها را در نظر داشته باشید و در خاطر داشته باشید که همیشه استایل شخصی بر قوانین مد و ترندهای فصل برتری دارد.

خرید انواع پیراهن مردانه

در مورد طرح پیراهن اولویت با انتخاب طرح ساده بوده ولی در صورت تمایل می توانید از پیراهن های راه راه و چهارخانه ریز در رنگبندی نزدیک به هم استفاده نمایید.

خرید انواع پیراهن مردانه

برای انتخاب جنس پیراهن می توانید از پیراهن نخ و الیاف مصنوعی استفاده نمایید. هر یک از این الیافت مزیت خاص خود را دارد برای نمونه الیاف نخی قابلیت تنفس داشته ولی الیاف مصنوعی ارزان تر بوده و چروک نمی شود و در اینصورت بهترین انتخاب می تواند ترکیبی از این دو باشد.

استایل پشت پیراهن و جیب

اکثر پیراهن های مردانه بر روی سینه چپ خود جیب دارند که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، پس دلیل آن چه می تواند باشد؟ جیب در پیراهن های مردانه برای بوجود آوردن تنوع در مدل آن اضافه شده و کاربرد بخصوصی ندارد و در صورت استفاده نکردن از جیب نوع پیراهن بدون جیب را تهیه کنید که هم شیک تر بوده و ساده به نظر می رسند. در صورت تمایل داشتن به خرید پیراهن مردانه جیب دار انواع تک جیب و مستطیلی بر انواع دو جیب با گوشه های گرد و زاویه دار برتری دارند.

خرید انواع پیراهن مردانه

پیراهن های مردانه در انواع رنگ ها و طرح های متنوع و شیک تولید شده و در بازار به متقاضیان عرضه می شود و انتخاب نوع پیراهن مردانه در شیک بودن و استایل تان بسیار با اهمیت بوده و در خرید آن علاوه بر ظاهر باید به سایر خصوصیات آن نیز توجه کرد.

خرید انواع پیراهن مردانه

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

تونیک لباسی زنانه بوده و این پوشش پیراهن های بلندی هستند که معمولا طول آن ها تا زیر باسن و وسط ران ها می ‌رسد. این نوع لباس که می ‌تواند آستین کوتاه، آستین سه ربع یا آستین بلند طراحی شود به خاطر مسائل فرهنگی، تطابق زیادی با پوشش بانوان ایرانی دارد و سال های متمادی انواع مختلف آن از آیتم های اصلی و ضروری کمدها به حساب می‌آیند؛ چراکه هم به تنهایی و هم در کنار شلوارهای جین یا پارچه ای ترکیب های دلنشین و زیبایی را نمایان می کند. انواع تونیک دخترانه شیک با رنگ های متنوع را می توان با قیمت های مناسب از فروشگاه ترک برند خریداری نمود.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه
تونیک‌ ها از قدیمی‌ترین لباس‌ها هستند که در از گذشته هم توسط مردان و هم زنان پوشیده می ‌شدند، امّا نوع جدید آن از دهه 1980 میلادی وارد صنعت پوشاک شد و هر روز با قدرت بیشتری در ران‌ وی برندها و کالکشن های بهاره و تابستانه نمایان شد. در دسته بندی تونیک ها، برحسب مدل و متریال لباس می‌توانید انواع گوناگونی از پوشاک را ببینید. از لباس های هودی مانند بلندی که تونیک اسپرت نام دارند تا لباس هایی با متریال مجلسی مثل حریر و تور که بیشتر یک آیتم لاکژری طلقی می‌شوند.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

تونیک یکی از لباس های زیبا و شیک و راحت است که مطمئنا در کمد اکثر زنان ایرانی تعدادی از آن در طرح های متنوع وجود دارد. بیشتر دختران نوجوان و جوان تونیک های اسپرت را به دلیل شیک بودن و راحتی ترجیح می دهند.

انواع تونیک اسپرت دخترانه جدید

تونیک های اسپرت انواع تونیک تابستانی با پارچه های نازک و ساده، تونیک های پاییزه، تونیک کتان یا لی، تونیک های کوتاه یا بلند، تونیک ساده و…. را شامل می شوند که هر یک برای زمان و مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.  این مدل تونیک ها علاوه بر کاربرد و استفاده در بیرون از خانه دارای مدل های راحتی و خانگی نیز هستند که برای استفاده در منزل انتخابی مناسب و زیبا محسوب می شوند.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

انواع تونیک تاپی دخترانه

اگر از ظاهر تاپ‌ های خود خسته شدیده اید، تونیک تاپی یک مدل جدید و محبوب بین لباس‌ های نخی خنک است. در صورت تمایل می توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت‌ مشکی یا رنگی تن کنید و در استایل تان از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری ‌های متنوع استفاده کنید. همینطور یک کلاه حصیری یا رنگی آفتاب گیر، استایل تان را متمایزتر نشان خواهد داد.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

انواع تونیک آستین کوتاه دخترانه

بطور معمول تونیک آستین کوتاه در فصل‌های گرم سال بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، در این مواقع تونیک آستین کوتاه یک لباس فوق العاده و خنک است. اغلب تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و احساس راحتی بیشتری در آن خواهید داشت. در صورت تمایل می‌توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را با انواع شلوار کوتاه جین یا پارچه ‌ای یا شلوار جین بپوشید.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

انواع تونیک آستین بلند دخترانه

تونیک آستین بلند لباسی مناسب برای فصول سرد پاییز و زمستان است و می‌توانید آن را زیر مانتو، پالتو و کاپشن بلند خود بپوشید. اغلب رنگ پلیوری که در فصل ‌های سرد می پوشند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه فردی و رنگ لباس روحیه فرد بستگی دارد. تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین می توان سِت کرد.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

انواع مدل تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر رنگ و شکلی محبوبیت دارد و در فصول سرد سال به تعداد طرفدارانش افزوده می‌شود. تونیک جین دخترانه اغلب قد بلندی داشته و در ایران بصورت مانتو نیز مورد استفاده می باشد. بنابراین فرقی نمی ‌کند در چه فصلی از سال تونیک جین می پوشید، چراکه در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد.

 خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

شرایط تونیک نخی دخترانه

فصل گرم تابستان بهترین فصل برای پوشیدن انواع تونیک نخی دخترانه است و اغلب این پوشاک در کمد جوانان و نوجوانان یافت می شود. تن کردن این نوع تونیک از افزایش دمای بدن در این فصل کاسته و حس خنکی را به فرد می دهد.

تونیک دخترانه را می توان برای خانه و خارج از آن پوشید و با توجه به طراحی شیک و زیبایی که دارند بسیار مورد پسند قشر جوان جامعه قرار گرفته اند. مدل تونیک ها جذب و چسبان نبوده و در تن آزادتر هستند و می توان با پوشیدن یک استایل کژوال یا غیررسمی در مهمانی ها داشت.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

پوشیدن انواع تونیک دخترانه با شلوار جین، کتان و ساپورت معمول تر بوده و جذاب تر دیده می شود. همینطور زنانی که بالا تنه بزرگ و پاهای لاغری دارند می ‌توانند تونیک نخی اسپرت را با شلوارک تن کنند تا اندام آن ها را باریک ‌تر و بلندتر نشان دهد.

مدل تونیک خانگی دخترانه

انواع مدل تونیک دخترانه با رنگ های شاد تولید و به بازار عرضه می شود و مناسب برای پوشیدن در خانه و مهمانی های دخترانه و زنانه است. این مدل تونیک را هم با شلوار جین و هم با ساپورت می توان سِت کرد.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

مدل تونیک مجلسی دخترانه

تونیک سنتی و مجلسی که در طرح های مختلف و رنگ بندی های متنوع تولید می شوند و این تونیک های سنتی هندی را می توان با دامن، دامن شلواری و هم با ساپورت سِت کرد. تونیک شیک سنتی و مجلسی آستین کوتاه دخترانه مناسب برای مهمانی های زنانه نیمه رسمی با نقش و نگار های سنتی و هندی می باشد.

خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

ویژگی های یک تونیک دخترانه مناسب

در حین خرید انواع تونیک دخترانه باید به فاکتورهای مختلفی همچون؛ کیفیت دوخت و پارچه، راحتی و سایز مناسب باید توجه کرد. خط کمر تونیک دخترانه و زنانه باید در محل صحیح قرار بگیرد و یقه، سرشانه ها و آستین ها باید اندازه و در محل مناسب قرار گیرند. تونیک های دخترانه می تواند کشباف، پشمی و نخی و توری بوده و شما با توجه به نیاز خود می توانید برای هر فصل تونیکی مناسب را انتخاب نمایید.

 خرید اینترنتی انواع تونیک دخترانه

 

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

برای خرید شلوار پسرانه چه جین و چه پارچه ای بیش از هر چیز به اندازه آن بستگی دارد. در حقیقت انتخاب مناسب طبق سایزبندی شلوار به افراد کمک می کند تا استایل مردانه جذابی داشته باشند و فرم اندامشان نیز بهتر نمود پیدا کند.

شلوارک لباسی بسیار مناسب برای فصول گرم سال بوده و می توان آن را در خانه یا بیرون از خانه پوشید و در سه دسته؛ شلوارک اسپرت، اسانی و ساحلی تقسیم می شوند. انواع شلوار و شلوارک پسرانه را می توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترک برند با قیمت مناسب خریداری کرد.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

در چه مواقعی شلوارک بپوشیم؟

  •  در این مورد دو قانون وجود دارد؛ هوا گرم باشد و در محل مناسبی قرار داشته باشید.
  • در مواقعی که در جلسه ای رسمی حاضر نخواهید شد. البته افرادی که در زمینه مد فعالیت می کنند از این بحث جدا هستند. ولی افراد عادی در جلسات رسمی باید شلوار تن کنند.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

قد مناسب برای شلوارک

قد شلوارک نباید کوتاه تر از 5 تا 6 سانت بالای زانو باشد. شورت های ورزشی کاربرد متفاوتی داشته و کوتاه تری از سایر شلوارک ها هستند و نباید در حین حرکت با آن دچار مشکل شویم.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

میزان مناسب تنگ و گشاد بودن شلوارک

قواره و استایل شلوارک باید با قواره شلواری که می پوشید، متناسب باشد. در صورتی که بیشتر شلوار جذب یا گشاد به تن می کنید، شلوارک نیز باید به همان صورت باشد. اگر ران های چاقی دارید حتما شلوارک های پیلی دار بپوشید.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

رنگ مناسب شلوارک مردانه و پسرانه

رنگ شلوارک به سلیقه فردی بستگی دارد و رنگ خاکی بخاطر اسانی در ست شدن، طرفداران زیادی دارد. شلوارک جین نیز بسیار محبوب بوده و شلوارک های به رنگ آبی، قرمز و سبز نشان دهنده هیجان زیاد شما در استایل تان می باشد. انواع شلوارک پسرانه را می توان در طرح ها و رنگ های روز با قیمت مناسب از فروشگاه های اینترنتی تهیه کرد.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

از پوشیدن چه شلوارک هایی پرهیز کنیم؟

شلوارک هایی که قدشان زیاد کوتاه است را تن نکنید؛ زیرا توجه سایرین را بیشتر به پاهایتان جلب خواهد کرد. از پوشیدن شلوارک هایی که به شورت مایو و شنا شبیه هستند، جدا خودداری کنید.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

ست کردن انواع شلوارک

شلوارک را باید با کفش مناب خود پوشید و در صورتی که برای قدم زدن در ساحل می روید پوشیدن صندل با شلوارک مناسب تر بوده ولی نباید در صحرا گردی شلوار را با صندل بپوشید.

در صورتی که شلوارک تن می کنید سعی کنید جوراب نپوشید و یل فقط جوراب های فاقد ساق بپوشید. ظاهر شدن جوراب در مواقعی که شلوارک پوشیده اید اصلا خوشایند نیست. از لباس های پرطرفدار که اغلب با شلوارک ست می شوند، پولوشرت ها هستند. حتی پوشیدن لباس های آستین بلند با شلوارک مانعی ندارد و در صورتی که آستین لباس را تا بزنید، جذاب تر دیده خواهید شد.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

نکاتی در مورد انتخاب سایز مناسب برای شلوار

انتخاب شلوار از جنس های مختلف فرقی ندارد فقط باید نکات مهم در اندازه آن ها توجه کنید. برای دستیابی به سایز شلوار خود می توانید یکی از شلوارهای معمولی خود را به حالت صاف روی یک سطح پهن کرده و اندازه های مدنظر خود را متر کنید.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

در شلوارهای مردانه و پسرانه موردی از نحوه قرار گرفتن پایین شلوار روی کفش مهم تر نیست. بنابراین در سایز بندی شلوار مردانه قد شلوار بسیار با اهمیت می باشد.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

مفهوم عبارت W/L

بکارگیری این عبارت در سایزبندی بعضی از برندها برای انواع شلوارهای مردانه بویژه جین رایج تر می باشد. حرف W بیانگر دور کمر و حرف L نشاندهنده قد شلوار است. و اعدادی که برای این عبارت لحاظ شده اند اغلب به اینچ نوشته می شوند.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

در خرید انواع شلوار و شلوارک مردانه باید علاوه بر قواره به اندازه کمر و سایز آن توجه کنید و در صورت انتخاب نادرست هر یک از این موارد در تن نگه داشتن شلوار برایتان کاری دشوار خواهد بود.

شلوارک های مردانه در انواع رنگ بندی ها و طرح ها و با جنس های مختلف تولید می شوند و قبل از خرید باید به کاربرد آن و ویژگی های مختص به این لباس آگاهی داشت.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

طرح های متنوع شلوارک مردانه

شلوارک نوعی لباس راحتی مردانه است که در انتخاب آن بهتر است به طرح و رنگ شلوارک به فرم اندام، رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه کنید تا بتوانید انتخاب عالی و مناسبی داشته باشید. شلوارک های مردانه و پسرانه در انواع مدل های ساده و طرح دار وجود دارند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی بستگی دارد. شلوارک های مردانه طرح دار جذابیت و زیبایی منحصر به فردی دارند و در دوخت آن ها بطور معمول از چند رنگ متفاوت استفاده می شود. شلوارک های با طرح ساده با انواع تیشرت و یا بلوزهای مردانه مطابقت دارند و طرح ساده شلوارک مردانه برای آنانی که تمایل به داشتن ظاهر و تیپی ساده هستند، انتخابی مناسب می باشد.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه
در صورتی که دوست دارید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید توصیه می شود شلوارک های مردانه را با تیشرت یا بلوز مناسب تن کنید. برای دوخت شلوارک مردانه از پارچه های مختلف همچون پارچه های نخی و  لی و کتان بکار می رود و اگر شما تمایل دارید شلوارک با طرح اسپرت و متفاوتی داشته باشید، بهتر است شلوارک های کتان یا جین را برای پوشیدن برگزینید.

خرید انواع شلوار و شلوارک پسرانه

 


خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

با شروع فصل زیبای بهار و تابستان یکی از لباس‌های پرطرفدار در کمد دختران تاپ اسپرت یا مجلسی می باشد. در صورتی که دوست داشته باشید می توانید تاپ مجلسی یا اسپرت تان را همراه با یک دامن بلند، شلوار جین یا کوتاه بر تن کنید یا در صورت تمایل می‌توانید یک تاپ اسپرت را در حین ورزش، منزل، مجالس غیر رسمی و… با شلوار و کفش‌های متختلف سِت کنید. اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی حضور داشته باشید، کفش پاشنه بلند و تخت با را می توان با هر مدل تاپ مجلسی سِت کرد.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

اگر دوست دارید تاپ اسپرت را در مهمانی‌های خانوادگی یا باشگاه ورزشی بپوشید، کفش کتانی یا صندل تابستانه انتخاب‌های عالی خواهند بود. همچنین استفاده از اکسسوری، یک کیف اسپرت یا مجلسی دخترانه، عینک آفتابی شیک، مانتوی زیبا و روسری یا شال، تاثیر زیادی در استایل شما خواهد گذاشت. دختران جوان بارها در طول زندگی خود تاپ مجلسی و اسپرت را در منزل، باشگاه و مجالس مختلف پوشیده‌اند، با این حال چه تعداد از افراد از تاریخچه این لباس خبردارند؟

آیا به این مورد آگاهی داشتید که حدود 100 سال گذشته هیچ دختر یا زنی حق نداشت تاپ بپوشد و اجازه نداشت دستانش در مکان‌های عمومی برهنه باشد؟

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

تاریخچه‌ این البسه راحت و جالب به گذشته ‌ای دور بر می‌گردد. در المپیک سال 1912 نخستین لباس شنای دخترانه بصورت تاپ طراحی شد که شباهت فوق العاده ای به شکل تاپ زمان حال داشت. اسم تاپ Tank Top و از این مدل لباس شنا گرفته شده بود. در حقیقت Top به معنی بالاپوش و Tank به معنی حوض (استخر) است. قبل از دهه 20 میلادی، مردها و زنان اجازه نداشتند بازو و دستان برهنه‌شان را در مکان عمومی به دید بگذارند و این لباس بعنوان لباس زیر مردان مورد استفاده قرار می ‌گرفت. پس از دهه 20، انقلابی در صنعت مد و لباس در جهان بوجود آمد. در آن دوران زنان موهای خود را کوتاه‌تر کردند، پیراهن ‌های پوشیده خود را کنار گذاشتند و پیراهن ‌های تاپی و یقه باز را بجای پیراهن‌های پف‌دار و پوشیده خود بر تن کردند. با این وجود هنوز هم پوشیدن تاپ در بین زنان آنچنان رایج نبود. در دهه 70 میلادی مردان و زنان از تاپ بعنوان لباس معمول خود استفاده کردند. این تغییر در سبک پوشش افراد جامعه از فیلم، موزیک ویدیو و افراد محبوب تاثیر گرفته بود. هر فردی مطابق با سلیقه و انتخاب خود لباس می‌پوشید و کم‌ کم فرهنگ لباس پوشیده از بین رفت و مدل لباس‌ها باز و آزاد شد. زنان به پیروی از ستاره‌های هالیوودی تاپ را به همراه کت چرم یا کیمونو تن کرده و با شلوارک، شلوار و دامن سِت می ‌کردند. پس از مدتی مردم در فصل گرم تابستان ترجیح دادند بجای لباس پوشیده و آستین بلند، لباس‌های خنک‌تری همچون تاپ را در پارک، ساحل و مهمانی ها بپوشند و گرمای تابستان دیگر برایشان آزار دهنده نباشد.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

در حدود دهه 80 میلادی نوع پوشش تاپ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و طراحان و فروشگاه‌ های لباس، تاپ را در طرح و رنگ‌های متنوع و زیبا به مردم ارائه کردند. هر روز به مدل‌های تاپ اضافه شد و به این صورت تاپ دیگر لباس عجیب و ضدفرهنگ گذشته نبود و همچنان مردم جهان از این نوع پوشش در روزهای گرم تابستان استفاده می کردند. تاپ اسپرت و مجلسی دخترانه در مدل‌های شیک و زیبا و بسیار متنوع مورد استفاده دختران قرار می‌گیرد. هر مدل تاپ مجلسی یا اسپرت دخترانه را می‌توانید با یک سِت جذاب بر تن کنید و استایل به سبک خودتان را بوجود آورید.

 خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

انواع تاپ مجلسی دخترانه

انواع مدل تاپ مجلسی دخترانه بسیار متنوع بوده که در هر دوره طراحان، مدل‌های مختلفی را وارد بازار می‌کنند. تاپ مجلسی به تاپی اطلاق می شود که بتوان در مهمانی‌های رسمی یا نیمه رسمی آن را پوشید که اغلب این مدل تاپ جنس ظریفی همچون حریر دارد و با پولک، سنگ و مروارید تزئین می‌گردد. این مدل تاپ دخترانه را می‌توانید با سلیقه و انتخاب خودتان شلوار و دامن سِت نمایید.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

 

انواع تاپ اسپرت دخترانه

تاپ اسپرت دخترانه، راحت‌تر از تاپ مجلسی بوده و بطور معمول تزئین یا طراحی بخصوصی ندارد. تاپ دخترانه اسپرت مناسب باشگاه و منزل بوده و در صورت تمایل می‌توانید این مدل تاپ اسپرت را در فصل تابستان زیر مانتو به تن کنید.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

 

تاپ اسپرت دخترانه خانگی

تاپ اسپرت خانگی یک تاپ راحت و خنک بوده و در بیشتر موارد دختران این مدل تاپ را در فصل گرم تابستان می پوشند. همواره بر آن باشید حتی در منزل هم خوشتیپ و خوش‌لباس ظاهر شوید. طبق بررسی ها افرادی که حتی در منزل به استایل و لباس‌های خود توجه می‌کنند و اغلب لباس‌های شاد و رنگی پوشیده و شلخته نیستند، روحیه قوی و شادتری نسبت به سایرین دارند. تاپ نیم‌تنه خانگی با تاپ نیم‌تنه ورزشی متفاوت بوده  معمولا تاپ نیم‌تنه خانگی جذب نیست و از نخ یا پنبه ساخته شده است. این مدل نیم‌تنه را می‌توانید با شلوارک بپوشید و از گرمای طاقت‌فرسای تابستان رها شوید.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه

تاپ دخترانه در عصر حاضر در انواع طرح های و رنگ ها تولید شده و در بازار مصرف به خریداران عرضه می شود و این نوع پوشش به دلیل راحتی و شیک بودن و زیبایی منحصر به فردی که به شخص می دهد، بسیار مورد توجه بوده و از لباس های محبوب در دهه های اخیر به شمار می رود. در صورت تمایل به تهیه تاپ اسپرت و مجلسی دخترانه می توانید از طریق سایت ترک برند نسبت به خرید انواع تاپ های دخترانه و زنانه با بهترین قیمت اقدام نمایید.

خرید انواع تاپ مجلسی و اسپورت دخترانه


خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

لباس ورزشی زنانه از لباس هایی است که نوع ایرانی و خارجی آن تفاوت زیادی ندارند. نکته قابل توجه درمورد این نوع لباس؛ جنس و روش های مختلف نگهداری آن است. لباس ورزشی زنانه همان گونه که از نامش مشخص است، آن را بیشتر حین ورزش می پوشند. از طرف دیگر، از آنجا که تعریق در هنگام ورزش کردن دو برابر می شود، انتخاب جنس خوب لباس ورزشی برای جلوگیری از عرق سوز شدن بدن و ابتلا به بیماری های قارچی پوستی اهمیت بسیاری دارد.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

اجزای ست لباس ورزشی زنانه

ست لباس ورزشی زنانه که برای پوشیدن در باشگاه انتخاب می‌کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، به خاطر اینکه آنچه در حین ورزش کردن تن می کنید، باید آزادی لازم را برای انجام حرکات ورزشی مناسب را به شما بدهد. برای انتخاب درست ست لباس ورزشی زنانه باید از اینکه در باشگاه به چه لباسی نیاز دارید، آگاه باشید.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

نیم تنه ورزشی زنانه

قبل از آنکه به سراغ تهیه نیم تنه ورزشی زنانه تنگ بروید و آن را با شلوار یوگا یا لگ زنانه ست کنید، توصیه می شود انتخاب‌های دیگری را هم در این باره بررسی کنید.

خرید نیم تنه ورزشی زنانه با سایز مناسب، تفاوت بین یک تجربه ورزشی خوب و حس درد و فشار وارده در تمرینات ورزشی را نمایان می کند. بهتر است اندازه خوبی از نیم تنه را انتخاب نمایید و سمت انتخاب یک نیم تنه تنگ یا بیش از حد گشاد نروید. مدل ‌های گوناگون نیم تنه ورزشی که قابلیت‌ های مختلفی چون قابلیت تنفس یا فرم ‌دهی به بدن را دارد، مدنظر داشته باشید.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

تی شرت یا تاپ ورزشی مناسب برای زنان

با توجه به اینکه در گذشته استفاده از تی شرت ورزشی یا لباس ورزشی آزاد در ست لباس ورزشی زنانه رایج بود، در زمان کنونی متخصصان ورزش توصیه می‌کنند زنان سمت تی شرت ورزشی یا تاپ ورزشی بروند که مناسب سایزشان ‌شان باشد، نه گشاد یا نه خیلی تنگ نباشد.

در انتخاب لباس ورزشی مناسب توجه به نوع ورزشی که انجام خواهید داد نیز مورد توجه است. مثلا در یک باشگاه یا کلاس یوگا توصیه می شود اندکی تاپ ورزشی تان تنگ‌ تر باشد تا حرکات و وضعیت بدنی خود را کاملا حس کنید. از طرف دیگر تاپ ورزشی یا تی شرت ورزشی که سایز بدن شما است و گشاد نیست، به خنک شدن بدن در موقع عرق کردن کمک می کند.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

انتخاب مناسب مدل شلوار ورزشی زنانه

مدل شلوار ورزشی زنانه برای ست لباس ورزشی باید با توجه به ورزشی که در آن فعالیت می کنید، انتخاب گردد. زنان ها انتخاب‌های گوناگونی برای مدل شلوار ورزشی دارند، مثل شلوارک ورزشی، شلوار استرچ، لگ یوگا و شلوار پیلاتس و البته شلوار ورزشی که برای انواع ورزش ها می‌تواند مناسب باشد. برای خرید شلوارورزشی زنانه توصیه می شود سمت یک جنس پارچه بروید که زود جای زانو را نگیرد  و کمر آن نیز قابل تنظیم باشد.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

کفش ورزشی در ست ورزشی زنانه

کفش ورزشی یکی از ضروری ترین و حساس‌ترین انتخاب‌هایی است که باید در نظر داشته باشید. کفش دویدن اغلب مناسب ورزش ایروبیک نیست و البته هر کفشی هم برای دویدن نمی‌تواند خوب باشد. به وضعیت خاص جسمانی و نیازهایی که دارید در انتخاب کفش توجه کنید، مثلا امکان دارد شما به محافظت و پشتیبانی بیشتری در بخش مچ پا نیازمند باشید. همچنین ضروری است تکنولوژی‌های خاصی که در یک جفت کفش ورزشی به کار رفته است را مورد بررسی قرار دهید؛ زیرا این تکنولوژی‌ ها همان ملاک هایی هستند که برای آن هزینه می پردازید.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

جنس مناسب برای لباس ورزشی زنانه

لباس هایی با جنس نخ یا نخ پنبه، بهترین گزینه برای لباس های ورزشی هستند. این نوع لباس ها به راحتی عرق را جذب کرده و جلوی عرق سوز و قرمز شدن بدن را بویژه در قسمت زیر بغل و کشاله ران می گیرند. اگر تصمیم به خریدن لباس های ورزشی شمعی، نایلونی یا بادگیر را دارید، حتما نوعی از لباس ها را انتخاب کنید که یک آستر نخی داشته باشند. انواع شلوارهای ورزشی با جنس الیاف مصنوعی هم باید حتما دارای آستر نخی باشند تا از قرمزی، خارش و ابتلا به ناراحتی های قارچی در قسمت کشاله ران در اثر عرق کردن، جلوگیری کنند. لباس های ورزشی نایلونی و شمعی، عمر طولانی داشته و آسان تر شسته می شوند امّا لباس های نخی اغلب از پوست بدن محافظت می کنند. در صورتی که زیاد عرق می کنید، از لباس های ورزشی با الیاف مصنوعی و بدون آستر استفاده نکنید، چون این لباس ها باعث زیاد عرق کردن شده و خیلی زود هم بوی بد عرق را به خود می گیرند.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

مناسب ترین مدل برای ست لباس ورزشی زنانه

لباس های ورزشی زنانه اغلب 2 نوع هستند؛ "تی شرت و شلوارک" و "گرمکن آستین بلند با شلوار". برای کسانی که در سالن های ورزشی فعالیت می کنند، پوشیدن تی شرت و شلوارک مناسب تر است، امّا گرمکن و شلوار بیشتر مناسب ورزش در فضاهای آزاد همچون؛ زمین چمن، پارک یا حتی بازی گل کوچک در خیابان می خورد.

پوشیدن لباس های ورزشی خیلی گرم و پوشیده برای سالن های سر بسته، چندان مناسب نیست؛ زیرا عرق کردن را زیاد کرده و باعث کلافه شدن فرد ورزشکار می شود و به دلیل تعریق زیاد هنگام ورزش امکان بالا رفتن نیاز بدن به مصرف آب را بالا می برند.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

زنانی که در طول روز ورزش می کنند یا ورزش حرفه ای را ادامه می دهند، معمولا از لباس های ورزشی استفاده می کنند و مدل و رنگ این لباس ها در بهبود روحیه افراد تاثیر زیادی دارد و لباس های ست ورزشی زنانه با رنگ های شاد، انرژی زیادی به فرد می دهد و او را برای ورزش کردن مداوم مصمم می کند و انجام منظم حرکات ورزشی در طول روز سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و آن را در برابر ابتلا به بیماری های مختلف ایمن می کند.

خرید اینترنتی ست لباس ورزشی زنانه

 

خرید اینترنتی لباس دخترانه

خرید اینترنتی لباس دخترانه

خرید لباس دخترانه فوت و فن های بسیاری دارد که دانستن آن اهمیت زیادی دارد. پوشیدن لباس و دنیای مد هم برای خودش قوانینی دارد. برای مثال باید لباسی بر تن کنید که ایرادهای اندام شما را بگیرد و به زیبایی بدنتان بیفزاید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

وقتی صحبت از خرید لباس دخترانه می شود، بهترین کار این است که به سایز خودتان لباس انتخاب کنید. بعضی از دختران، بخصوص آنهایی که اضافه وزن دارند، بر این باورند که اگر لباس های گشاد تن کنند، اضافه وزن آنها پنهان می شود. این اصل تنها در صورتی درست خواهد بود که لباس یک سایز بزرگتر باشد یا تنها در بعضی قسمت ها، مثل روی شکم، پارچه ای آزاد داشته باشد. بنابراین موقع خرید لباس دخترانه و بطور کلی خرید پوشاک، به سمت سایزهای خیلی بزرگ نروید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

خرید مانتو با رنگ های شاد

هر موقع تصمیم خرید مانتو داشتید سعی کنید سراغ رنگ های شاد هم بروید. بسیاری از دختران ایرانی عادت کرده اند تنها رنگ های تیره را انتخاب نمایند که در نتیجه موجب می شود، روحیه شان خسته به نظر آید و طراوت شان کم شود. وقتی که برای خرید حضوری به مرکز خرید مانتو می روید یا هنگامی که تصمیم به خرید اینترنتی مانتو دارید حتما رنگ های پر انرژی را انتخاب کنید. مطمئن باشید این رنگ های شاد تاثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

شومیز جایگزین تی شرت

اگر تمایل دارید خوشتیپ باشید هیچ وقت در حضور دیگران، حتی فامیل نزدیک، تی شرت تن نکنید. شومیز دخترانه به مراتب انتخاب بهتری برایتان خواهد بود.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

انتخاب شلوار مناسب دخترانه

اکثر زنان بر این باورند که شلوار خیلی به چشم نمی آید و همین که مانتو یا شومیز آن ها خاص باشد، کافی است. این طرز فکر نادرست است. یک شلوار جین دخترانه به بیشتر لباس می آید، امّا نباید داشتن شلوار پارچه ای یا شلوار کتان را فراموش کنید. چند دست شلوار با رنگ های متنوع طوری که به اکثر لباس ها و مانتوهای شما بیایند کار را برای ست کردن لباس آسان می کند. اگر بالا تنه چاقی دارید سراغ لگینگ نروید و اگر قد شما کوتاه است از شلوار دم پا گشاد استفاده نکنید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

انتخاب کت و دامن یا کت و شلوار

اکثر مواقع هنگام خرید لباس دخترانه، این سوال مطرح می شود که خرید کت و دامن بهتر است یا کت و شلوار دخترانه؟ جواب این پرسش به چند مطلب بستگی دارد که یکی از آن ها آزادی عمل مورد نیاز شما است. اگر می خواهید به یک مهمانی پر جنب و جوش بروید، می توانید برای راحت تر بودن و آزادی حرکت بدن، از کت و شلوار بجای کت و دامن استفاده نمایید. و می توانید برای خرید اینترنتی لباس دخترانه دلخواه خود به فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

مطلب بعدی توجه به فرم پاها است. دخترانی که پاهای پرانتزی دارند یا از عارضه ای مثل واریس رنج می برند، بجای استفاده از دامن انتخاب شلوار گزینه بهتری خواهد بود. آن هم شلواری که راسته بوده و یا کمی دم پا دارد. شلوار دم پا پرانتزی بودن پاها را بخوبی می پوشاند.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

انتخاب لباس دخترانه با زرق و برق

از مهم‌ترین کلیاتی که حین انتخاب لباس مجلسی دخترانه باید در نظر داشته باشید؛ زمان و رسمیت مجلسی است که می خواهید در آن شرکت کنید. فرض کنید قصد دارید به یک جشن ازدواج بروید، در این صورت مسلما وقت مهمانی، شب است و رسمیت مراسم نیز بالا خواهد بود. برای انتخاب بهترین لباس در این موقعیت، باید سراغ لباس ‌هایی که اندکی زرق و برق دارند، بروید. بطور معمول پیراهن و لباس مجلسی دخترانه مناسب برای جشن‌ های مهم از پارچه‌ های لطیف و براقی همچون ساتن تهیه می‌شوند و احتمالا با تور، اکلیل یا نگین‌ های کوچک تزئین می شوند. این تزئینات ظریف زیبایی بسیاری به لباس شما خواهد بخشید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

ست کردن جزئیات در لباس دخترانه

در یک سبک زیبای دخترانه، علاوه بر تمام مطالبی که تا بحال ذکر شد باید نوعی هارمونی و هماهنگی هم وجود داشته باشد. نمی‌توانید کفشی برای لباس انتخاب کنید که به رنگ پیراهن بیاید؛ اگر کفش مدنظر خود را انتخاب کردید باید به سایر جزئیات نظیر رنگ گل سر، انگشتر، دستبند یا گردنبند نیز توجه داشته باشید. ضمن اینکه کفش و کیف نیز در صورت ست بودن جذابیت شما را افزایش خواهد داد.

خرید اینترنتی لباس دخترانه

قانون خرید اینترنتی لباس

وقتی پای خرید لباس دخترانه یا زنانه به میان می آید، اولین و ضروری ترین نکته دانستن اندازه های دور کمر، دور سینه و دور باسن است. فقط در حالتی سراغ خرید آنلاین لباس بروید که این سایزهای بدنتان آگاهی داشته باشید. در خرید اینترنتی لباس، داشتن این اندازه ها و مقایسه آن با جداول راهنمای سایز موردی که تصمیم خرید آن را دارید، ضروری می باشد. از سوی دیگر توجه کنید که نباید به هر فروشگاهی اعتماد کرد. قطعا سراغ فروشگاهی بروید که اصل بودن کالاهایش را ضمانت کرده و به شما اطمینان بازگشت کالا را بدهد. یعنی خیالتان آسوده باشد اگر لباس، کیف یا کفشی که خریده اید، اندازه تان نبود یا اصلا از نزدیک به دلتان ننشت، بتوانید آن را پس داده و پولتان را هم پس بگیرید.

خرید اینترنتی لباس دخترانه



خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

لباس ورزشی پسرانه تنوع زیادی داشت و از تیشرت های مختلف تا انواع گرمکن و شلوار ورزشی و کفش را شامل می شود. لباس هایی که برای تن کردن در باشگاه انتخاب می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ضرری برای سلامتی بدن نداشته باشد.

ست ورزشی پسرانه

پسران از افراد فعال هر جامعه بوده و در اغلب فعالیت های ورزشی حضور پر رنگی دارند و برای هر فعالیت بدنی پوشیدن لباس مناسب آن از ضروریات به شمار می رود. در دنیای امروز بخاطر زندگی مدرن شهری افراد در طول روز تحرک کمتری دارند و همین امر موجب می شود که ورزش کردن در زندگی روزمره از اهمیت بالایی برخوردار باشد و از ضروریات ورزش کردن داتن لباس مناسب است.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

لباس مناسب پسرانه برای ورزش

یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین لباس های ورزشی در ایران، شلوار گرمکن ورزشی است و شستن آن کار دشواری نیست چون نه آب می رود و نه سایز آن تغییر می کند. اغلب این نوع شلوار در فصول سرد می پوشند زیرا بدن را از سرما حفظ کرده و بدلیل نداشتن پنبه، جنس خنک تری نسبت به شلوار گرمکن زمستانی دارد. برای خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه مناسب با فیزیک بدنی و نوع ورزش باید خیلی چیزها را در نظر گرفت تا بتوان خرید منحصر به فردی را انجام داد. انواع لباس های ورزشی پسرانه از لحاظ جنس و نوع پارچه، تنوع رنگ و... دارای گوناگونی زیادی می باشد.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

انتخاب لباس ورزشی

·        لباس ورزشی که برای فعالیت های بدنی طولانی مدت استفاده می شود باید بدن در آن آزاد باشد و در حالت معمول لباس ورزشی نیاید بیش از حد چسبان باشد.

·        لباس ورزشی از جنس نخ برای تیشرت ها و پولوشرت های معمولی در روزهای گرم استفاده می شود، مناسب است.

·        لباس ورزشی برای فعالیت های مختلف متنوع بوده و بدین صورت نیست که فقط لباس های نخی یا البسه ورزشی پلی استر برای فعالیت های مختلف ورزشی و برای همه افراد یکسان باشد.

·        در لباس های ورزشی مورد استفاده در مسابقات و رقابت ها خاصیت کشسانی مورد توجه بوده و بیشتر باید این لباس ها از جنس نخ و سایر محصولات باشد.

·        لباس های ورزشی از جنس پلی استر برای تیم های فوتبال و سایر ورزش ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

کفش اسپرت ورزشی پسرانه

اینکه سوال که کدام کفش ورزشی را برای ست لباس ورزشی پسرانه خود در باشگاه انتخاب کنید، یک پاسخ قاطع دارد و آن کفش مخصوص تمرین است. کفش تمرین طوری طراحی شده که برای تمرینات مختلف ورزشی مناسب باشد. این نوع کفش ورزشی به میزان کافی سبک و انعطاف پذیر بوده و طراحی آن از قوزک و کف پا بخوبی محافظت کرده و در کفی آن از کوشن و در زیره از گریپ استفاده می شود. تنها موردی که برای انتخاب کفش ورزشی پسرانه باید به آن توجه کرد این است که آن را از کدام برند و کجا انتخاب نمایید. به دنبال برندهای معتبر ورزشی بروید که بهترین انتخاب ‌ها را برایتان میسر می کنند و قبل از آن در مورد این برندها و محصولاتشان اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

مسئله دیگری که در خرید کفش ورزشی پسرانه باید به آن توجه کنید زمان خرید است، کفش خود را به موقع عوض کنید. به هر مقدار هم که برای خرید کفش ورزشی پول صرف کرده باشید، قرار نیست که برای همیشه از آن استفاده کنید. اگر بطور دائم ورزش می کنید حداقل به سالی دو یا سه کفش ورزشی نیازمندید و اگر حرفه‌ ای ورزش می‌ کنید تعداد کفش تان بیشتر هم خواهد شد.

 خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

تهیه اکسسوری ورزشی

ست لباس ورزشی پسرانه شما با همین تی شرت، شلوار و کفش کامل نمی‌ گردد، شما به جزئیات ریز دیگری هم نیاز دارید که بدون شک بسیار هم مهم هستند. برای شروع سراغ جوراب ورزشی می ‌رویم. آن ‌ها باید به میزان کافی جذب پا شده و راحت و بادوام باشند. در حقیقت جوراب ها همانند همه لباس ‌های ورزشی دیگر، باید ویژگی ‌های خاصی را داشته باشند. یک جفت جوراب ورزشی از عرق کردن زیاد پا جلوگیری کرده و باعث ایجاد احساس راحتی پا در کفش می ‌شود و پا را از تاول زدن و ناراحتی ‌های مختلف پوستی محافظت می‌ کند.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

اکسسوری دیگری که برای رفتن به باشگاه نیازمند آن هستید، کیف و کوله ورزشی است. کوله پشتی یا کیف ورزشی هم باید به میزان کافی سبک باشد و هم جیب ‌های متعدد برای قرار دادن لباس‌ ها و لوازم ورزشی را دارا باشد. البته می‌توانید از یک کوله پشتی پسرانه معمولی هم استفاده نمایید، این مورد بستگی به استایل و سلیقه تان دارد. برای خرید انواع ست لباس ورزشی پسرانه مکان های متعددی وجود دارد و می توان به سایت های اینترنتی معتبر نیز برای تهیه این ملزومات مراجعه کرد.

خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه

هنگامی که لباس خود را دوست داشته باشید، تمایل بسیاری برای ورزش کردن از خود نشان خواهید داد، لذا در بین این لباس‌ ها، لباسی را برگزینید که بیشتر می پسندید و البته در آن احساس راحتی بیشتری می‌ کنید، چرا که در مورد لباس‌ های ورزشی پسرانه مسلما راحتی لباس به زیبا بودن آن برتری دارد. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که لباس ورزشی علاوه بر زیبایی و راحتی باید با رشته ورزشی شما نیز متناسب باشد.

 خرید اینترنتی ست ورزشی پسرانه