لباس راحتی سایز بزرگ زنانه خرید آنلاین (قیمت ترکیه-مدل 2023)😍😍

خرید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ

یکی از مهم ترین موارد در که در بین بانوان حائز اهمیت می باشد، طرز پوشش آن ها می باشد. البته نه تنها بانوان بلکه برای تمامی افراد طرز صحیح لباس پوشیدن و انتخاب کردن یک استایل مناسب بسیار مهم است. به این علت در انتخاب های خود باید تلاش کرد تا بهترین استایل ها را داشت. اما از جمله مشکلاتی که برخی بانوان دارند درشت بودن اندام آن ها می باشد. در این صورت برای خرید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ دچار مشکل می شوند.

اما توصیه می کنیم که در این زمینه هیچ گونه نگرانی نداشته باشید. با فروشگاه اینترنتی ترک برند همراه باشید تا بهترین لباس های سایز بزرگ را مشاهده کنید و برای همیشه از شر این مشکل راحت گردید.

برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید.

مرتب سازی بر اساس:
سایز بزرگ زنانه ترکیه

لباس راحتی سایز بزرگ زنانه

مزیت "خرید اینترنتی لباس راحتی زنانه سایز بزرگ " از سایت ترک برند

  • اندازه گیری دقیق تمامی لباس های راحتی سایز بزرگ زنانه با در خواست مشتری (در کمتر فروشگاه آنلاین لباس راحتی این امکان وجود دارد)
  • تمامی مدل لباس راحتی زنانه سایز بزرگ موجود در سایت ترک برند از بهترین برند های ترکیه است. 
  • قیمت لباس راحتی ترک سایز بزرگ در این سایت حتی در بیشتر مواقع (به دلیل خرید تعداد بالا) از قیمت های داخل فروشگاه های ترکیه نیز پایین تر است.
  • تنوع لباس راحتی زنانه ترک سایز بزرگ در ترک برند، امکان خرید شما از میان انواع مختلفی از طرح‌ها، سبک‌ها و اندازه‌ها را فراهم می کند به راحتی لباسی را که به سلیقه و نیاز شما است را پیدا می کنید.
  • تمامی لباس خانگی زنانه سایز بزرگ ترک موجود در سایت به صورت بسته بندی اورجینال و تضمینی برای مشتری ارسال می شود.
  • با ترک برند همیشه با مد روز باشید ما جدید ترین لباس های راحتی سایز بزرگ زنانه را برای شما معرفی می کنیم تا به روز باشید و لباس‌های مدرن‌تری را تهیه کنید
  • در سریع ترین زمان ارسال می شود (معمولا روز بعد سفارش)
  • با توجه به قوانین جمهوری اسلامی امکان درج عکس های مانکن ها بدون فیلتر امکان پذیر نیست ولی شما می توانید قبل از خرید لباس خانگی زنانه سایز بزرگ در این سایت از طریق واتس آپ درخواست عکس محصولات را داشته باشید.
  • قبل از خرید می توانید از تمامی قسمت های لباس راحتی زنانه عکس درخواست کنید.
  • هر گونه سوالی در مورد جنس و بسته بندی و ... داشتید می توانید از طریق شماره واتس آپ بپرسید.
  • تخفیفات و پیشنهادات ویژه ترک برند را از دست ندهید، ترک برند اکثرا روی بیشتر مدل ها تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای ارائه می‌دهند.با فالو کردن اینستاگرام لباس راحتی ترکیه ما اولین نفر شما از تخفیفات خبردار باشید 
  • پرداخت آسان و امن از درگاه اینترنتی شاپرک، در صورتی که پرداخت آنلاین براتون مقدور نباشد از پشتیبانی می توانید شماره کارت دریافت کنید.


زمانی که شما سفارشی را در وب سایت ترک برند انجام می‌دهید. سفارشات بعد از یک روز کاری بنا به درخواست شما با تیباکس یا پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود. شما می توانید با شماره 09372824340 در تلگرام - واتساپ و یا با آیدی اینستاگرام ترک برند در ارتباط باشید و مدل های لباس های سایز بزرگ زنانه مورد نظر تان را برای ما ارسال کنید تا عکس ها و مشخصات آن مدل به صورت آنلاین برای شما ارسال شود. 


لباس راحتی زنانه سایز بزرگ

لباس راحتی زنانه سایز بزرگ معمولا از سایز 2XL به بالا گفته می شود در حالت کلی لباس‌های زنانه با سایز‌های "2XL"، "3XL" و "4XL" به عنوان لباس‌های بزرگتر از سایزهای استاندارد در سیستم سایزبندی پلاس سایز یا همان " بیگ سایز " شناخته می‌شوند. این سایزها برای افرادی با اندام‌هایی بزرگتر استفاده می‌شوند. 

بهتر است جدول سایزبندی در اخر صفحه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که سایز مناسب را انتخاب می‌کنید. همچنین شما می توانید از طریق پشتیبانی ترک برند در خواست اندازه گیر کنید تا از مناسب بودن سایز و فیت لباس اطمینان حاصل کنید.

 

نکات مهم موقع خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه


برای خرید لباس زنانه برای افراد سایز بزرگ یا همان افراد درشت اندام شما نیاز دارید به تعدادی اصول و نکات توجه داشته باشید تا لباسی را پیدا کنید که به خوبی بدن شما را پوشش دهد و احساس راحتی کنید. در ادامه، نکاتی برای خرید لباس زنانه سایز بزرگ را معرفی می‌کنم:


  • اندازه و سایز مناسب: برای افراد سایز بزرگ یا چاق، انتخاب سایز مناسب بسیار مهم است. برخی از برندها و تولیدکنندگان لباس‌ها از سیستم سایزبندی مختلفی استفاده می‌کنند، بنابراین بهتر است همیشه جدول سایزبندی مربوط به هر برند را بررسی کنید. اندازه‌گیری دقیق از قسمت‌های مختلف بدن (مانند سینه، کمر، باسن) می‌تواند به شما کمک کند تا سایز مناسب را انتخاب کنید.
  • لباس‌های بلند مناسب: لباس‌های بلند تا زانو یا بلندتر به طور کلی برای افراد چاق مناسب‌تر است. این نوع لباس‌ها معمولاً قسمت‌های شکم را زیاد بولد نمی کند.
  • لباس‌های بسیار تنگ را انتحاب نکنید: انتخاب لباس‌های بسیار تنگ ممکن است انعطاف‌پذیری و راحتی حرکت را محدود کند. بنابراین، از لباس‌های تنگ خرید نکنید.
  • استفاده از لباس‌های با جزئیات زینتی افقی: لباس‌هایی با جزئیات زینتی افقی (مثل خطوط افقی یا جلوه‌های زینتی در بخش‌هایی از لباس) می‌توانند شما را بلندتر و لاغر تر نشان می دهد.
  • لباس هایی با الگوهای بزرگ و گلها انتخاب نکنید: الگوهای بزرگ و گلها معمولاً شکل بدن را بزرگ‌تر به نظر می‌آورند. بهتر است از الگوهای کوچک‌تر یا یک رنگ استفاده کنید.
  • مهارت در ترکیب لباس‌ها: ترکیب لباس‌ها به صورت هوشمندانه می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین استایل را برای خود ایجاد کنید.
  • انتخاب جنس مناسب برای لباس سایز بزرگ: از جنس‌های نرم و انعطاف‌پذیر مانند پنبه یا لایوسل برای لباس‌های خود استفاده کنید. لباس هایی که این جنس‌ها را دارند به راحتی هوا داخلش نفوذ دارد و باعث راحتی بیشتر لباس می شود.

همه افراد سالیانه چندین دست لباس راحتی در سایزهای بزرگ و کوچک خریداری می کنند. ممکن است لباس راحتی را در منزل یا در هر مکان دیگری استفاده کنیم. برخی افراد در محل کار، باشگاه و خانه و .... از این سبک لباس استفاده می کنند. 

در یک بیان ساده به لباسی که در آن احساس راحتی داشته باشید و تنگ نباشد لباس راحتی می گوییم. لباس راحتی دارای سایز بندی های مختلفی می باشد. جنس لباس راحتی سایز بزرگ با یکدیگر متفاوت است. 

در حالت کلی توجه کنید پوست زنان نسبت به مردان بسیار حساس تر و لطیف تر می باشد. مخصوصا لباس های راحتی که بانوان انتخاب می کنند تاثیر بسیاری در راحتی آن ها دارد چون مدت زمان زیادی از آن استفاده می کنند. تمامی مدل های لباس راحتی زنانه سایز بزرگ موحود در ترک برند جزو بهترین برند های ترکیه است.


خرید آنلاین لباس راحتی زنانه سایز بزرگ

همواره یکی از مشکلات اصلی برای خانم‌هایی که دارای سایز بزرگ هستند تهیه  لباس راحتی زنانه سایز بزرگ می باشد. چرا که این سایز را هر فروشگاهی ندارد و باید ساعت‌های زیادی را در دل بازار بچرخند تا لباس سایز بزرگ پیدا کنند. اما یک خیر عالی برای دوستانی که به دنبال لباس راحتی زنانه سایز بزرگ هستند بدهیم!! 

فروشگاه آنلاین شاپ ترک برند لباس سایز بزرگ را در فروشگاه خود موجود کرده است.

فقط کافیست گوشی خود را بگیرید و در گوگل ترک برند را سرچ کنید و در وب سایت ترک برند انواع لباس راحتی زنانه سایز بزرگ را مشاهده کنید. ضمناً باید متذکر شویم اگر همچنان بر روی سایز لباستان شک و تردید دارید فقط کافیست با کارشناسان ترک برند از طریق فضای مجازی ( واتساپ، اینستاگرام و تلگرام) ارتباط بگیرید و از آن ها درخواست سایز مجدد نمایید.

برای مشاهده انواع لباس سایز بزرگ در سایت ترک برند فقط کافیست زمانی که وارد سایت شدید از منو روی لباس راحتی زنانه ترک سپس ست لباس راحتی زنانه و بعد از آن لباس راحتی زنانه سایز بزرگ را انتخاب نمایید. البته باید بیان کنیم تمام خریدهای شما ظرف یک روز کاری توسط شرکت تیباکس و یا پست پیشتاز برایتان ارسال می‌شود. 


خرید لباس راحتی سایز بزرگ زنانه از اینترنت دارای مزایا زیادی است که در ادامه به موارد زیر اشاره می کنیم:


  • راحتی و اطمینان از خانه: شاید اصلی‌ترین مزیت خرید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ آن باشد که می‌توانید این کار را به راحتی از خانه خود انجام دهید. نیازی به رفتن به فروشگاه‌ها یا مراجعه به مکان‌های مختلف ندارید. این امر به خصوص برای افرادی که وقت کمی دارند یا دسترسی آسان به فروشگاه‌ها ندارند مفید است.
  • انتخاب گسترده‌تر: در فضای آنلاین، می‌توانید به گستره بیشتری از لباس‌ها و برندها دسترسی داشته باشید. این به شما امکان می‌دهد تا انواع مختلفی از لباس‌های راحتی سایز بزرگ را مقایسه کنید و بهترین انتخاب را برای خود انجام دهید.
  • توضیحات و نظرات مشتریان: در خرید اینترنتی از ترک برند، توضیحات دقیق به همراه تصاویر کامل از محصولات ارائه شده است. همچنین، شما می توانید از نظرات و بازخوردهای دیگران که محصول را تجربه کرده‌اند برای انتخاب بهتر کمک بگیرید.
  • تحویل به مکان مورد نظر: در این سایت امکان تحویل محصول به آدرس مورد نظر شما وجود دارد. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا محصولات را به محل کار یا منزل تحویل بگیرید.
  • صرفه‌جویی در زمان و انرژی: خرید از اینترنت به شما صرفه‌جویی در زمان و انرژی می‌آورد. شما نیازی به رفتن به فروشگاه، جستجوی محصولات و انتظار در صفوف ندارید.
  • هر زمان دلت خواست خرید کنید: خرید لباس‌های سایز بزرگ راحتی از خانه یا محل کار شما، بدون نیاز به حضور در مکان‌های فیزیکی فروشگاه‌ها، به شما امکان می‌دهد تا زمان و انرژی خود را صرف سفر به فروشگاه‌ها نکنید. همچنین، می‌توانید ۲۴ ساعت در روز و ۷ روز در هفته به خرید کنید.

با این ویژگی‌ها و مزایا، خرید لباس‌های راحتی سایز بزرگ از اینترنت برای بسیاری از افراد بهترین گزینه است. 


کاربرد لباس سایز بزرگ راحتی زنانه 

لباس‌های راحتی سایز بزرگ زنانه مناسب برای موارد مختلفی هستند و در تمام فصول سال قابل استفاده هستند. این لباس‌ها به عنوان یک انتخاب مطلوب برای افرادی با اندام‌هایی بزرگتر از سایزهای استاندارد ارائه می‌شوند و بانوان عزیز می توانند از این لباس ها به عنوان لباس روزمره، ورزش و تناسب اندام، موقع سفر یا به عنوان لباس خانگی استفاده کنند

خلاصه کاربردهای ست راحتی سایز بزرگ زنانه 

  • ست راحتی سایز بزرگ زنانه به عنوان لباس‌های روزمره: لباس‌ها و ست راحتی با سایز بزرگ می‌توانند به عنوان یک انتخاب عالی برای لباس‌های روزمره استفاده شوند. این لباس‌ها برای تن کردن در خانه، خرید، دیدار با دوستان، یا انجام وظایف روزانه بسیار مناسب هستند.
  • ست راحتی سایز بزرگ زنانه به عنوان ورزش و تناسب اندام: لباس‌های راحتی با سایز بزرگ می‌توانند برای فعالیت‌های ورزشی و تمرینات تناسب اندام مناسب باشند. این لباس‌ها باید انعطاف‌پذیر و راحت باشند تا در هنگام حرکت آزادی لازم را فراهم کنند.
  • لباس زنانه سایز بزرگ راحتی به عنوان لباس‌های خواب: لباس‌های راحتی با سایز بزرگ برای لباس‌های خواب عالی هستند. آنها باید نرم و راحت باشند تا به شما خواب آسوده‌تری بدهند.
  • لباس زنانه سایز بزرگ راحتی برای استفاده در خانه: این لباس‌ها برای استفاده در خانه به عنوان لباس خانگی و راحتی بسیار مناسب هستند. آنها به شما اجازه می‌دهند تا در خانه با آزادی و راحتی حرکت کنید.
  • لباس زنانه سایز بزرگ راحتی برای سفر و تعطیلات: در سفر و تعطیلات نیز ممکن است نیاز به لباس‌های راحتی داشته باشید. لباس‌های راحتی سایز بزرگ، یک گزینه عالی برای پوشیدن در هنگام سفر و تفریحات می‌باشند.
  • لباس زنانه سایز بزرگ راحتی برای استفاده در مراسم‌ها و رویدادهای غیررسمی: برخی از لباس‌های راحتی سایز بزرگ زنانه مناسب برای مراسم‌ها و رویدادهای غیررسمی نیز هستند. اگر به دنبال لباسی راحت و در عین حال شیک برای یک مراسم یا جشن هستید، ممکن است لباس‌های راحتی با سایز بزرگ مناسب باشند.

در نهایت، لباس‌های راحتی با سایز بزرگ می‌توانند به شما احساس راحتی و اطمینان در هر موقعیتی کمک کنند. مهمترین نکته این است که لباس مناسبی انتخاب کنید که به شما انعطافی بیشتر در انتخاب استایل و استفاده از لباس بدهد.

قیمت لباس راحتی ترک زنانه سایز خیلی بزرگ ترک

قیمت لباس سایز بزرگ یا همان پلاس سایز نسبت به بقیه لباس ها گرانتر می باشد چرا که از پارچه زیادتر و طراحی خاص در تولید آن استفاده می کنند. به طبع آن اگر لباس پلاس سایز را از برند ترکیه ای تهیه کنید به مراتب گرانتر نیز می شود. البته اگر در بازار بتوانید پیدا کنید!!! 

حال ترک برند در اینجاست تا به کمک شما بیاید تا خرید آسان تری را تجربه نمایید. آنلاین شاپ ترک برند بدون واسطه گری تمام اجناس را به صورت مستقیم وارد می کند بنابراین دارای اجناس ترکیه ای ارزان تری نسبت به بازار بیرون است. با مراجعه به سایت ترک برند می توانید تمام قیمت ها را در زیر لباس ها مشاهده نمایید. 

در سایت تمام عکس لباس و اطلاعات آن درج شده است. البته برای اطمینان پیدا کردن از جنس لباس و طراحی و رنگ آن می توانید با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید و از آن ها عکس غیر ژورنالی و آنلاین را درخواست نمایید تا برایتان ارسال کنند، ما در اینجا هستیم تا شما یک خرید آسان را تجربه کنید. 


لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ترک 

نکته مهمی که باید در لباس سایز بزرگ در نظر گرفت این است که لباس سایز بزرگ با لباس بزرگ متفاوت است. برای مثال سایز دو ایکس لارج یک سایز بزرگ به حساب می آید اما با لباس راحتی سایز بزرگ متفاوت است. 

زمان دوخت لباس های عادی فقط دور کمر، باسن و سینه را اندازه گیری می کنند. ولی طراحی برای افراد دارای سایز بزرگ کافی نیست چرا که ممکن است بعضی قسمت های بدن است افراد چاقتر باشد. اعداد استفاده شده در سایز بزرگ نسبت به بقیه متفاوت است از اعداد 0X و 1X  و غیره در سایز بزرگ کاربرد دارد. 

با توجه به اینکه بدن خانم‌ها حساس و ظریف افراد به دنبال خرید لباس های ترک اصل می‌گردند. مخصوصاً اینکه لباس های سایز بزرگ به سختی در بازار می‌توان پیدا کرد و اکثر افراد دارای سایز بزرگ به خیاط ها مراجعه می‌کنند. اما ترک برند همیشه همراه شماست بهترین لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ترک را برایتان تهیه کند‌. با مراجعه به سایت ترک برند می‌توانید انواع لباس راحتی سایز بزرگ را در برندهای اصل ترکیه ای مشاهده کنید. برندهای ترکیه ای اصل مانند برلند، مای بن، Miss tiko، lolitam  و... را در سایت ترک برند می توانید مشاهده کنید.  

لباس راحتی منزل سایز بزرگ

لباس های راحتی را مدت زمان زیادی بر تن دارید بنابراین باید به صورت محتاطانه این مدل لباس را انتخاب کنید. برای جنس لباس راحتی  سایز بزرگ در بالا راهنمایی لازم را انجام داده ایم فقط کافیست با دقت مطالعه کنید. خانم‌های پلاس سایز بهتر است از رنگ های بسیار شاد در نوع لباس خود استفاده نکنند چرا که شما را چاق تر نشان می دهد. به جای آن می توانید به سراغ لباس‌هایی با رنگ های تیره و مخلوط بروید و از خطوط عمودی در طراحی لباس استفاده کنید. چرا که خطوط عمودی خطا دید ایجاد می کنند و باعث می شود لاغرتر به چشم بیایید. البته رنگ تیره به منزله همیشه مشکی پوسیدن نیست بلکه رنگ های تیره خود نیز دارای طیف گسترده ای از رنگ ها را شامل می شوند. 

بهترین جنس لباس راحتی زنانه سایز بزرگ

لباس راحتی دارای جنس های متفاوتی می باشد حتی برخی از آن‌ها از جنس پلاستیک هستند اما بهترین جنس لباسی که می توان برای یک لباس راحتی زنانه سایز بزرگ نام برد شامل : 

پارچه های ابریشمی، پوپلین، نخ  پنبه، کتان، پلی پنبه، پنبه چایی و ...

لباس راحتی زنانه تابستانی سایز بزرگ

لباس راحتی که خانم‌ها در تابستان انتخاب می کنند باید بدن آن‌ها را همواره خنک نگه دارد. همچنین از عرق سوز شدن آن‌ها در ایام گرم تابستان جلوگیری کند. باید جنسی را انتخاب کنید که کاملا نرم و لطیف باشد و از طرفی با شستن زیاد زنگ خود را از دست ندهد. 

یکی از بهترین انتخاب های شما برای لباس راحتی زنانه تابستانی سایز بزرگ جنس نخی می باشد که معمولا از جنس نخ پنبه مرغوب در آن‌ها استفاده شده باشد. برای اینکه راحتی را تجربه کنید از لباس های راحتی سایز بزرگ برند ترکیه ای استفاده کنید


بهترین برند لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ترک


در بالا به برندهای ترکیه ای معروف اشاره کردیم. که همواره در سایت ترک برند نیز می توانید بینید. یکی از برندهای معروف  لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ترک برلند Berland می باشد. که در طرح ها و رنگ بندی های متفاوت می توانید این برند را در وب سایت ترک برند مشاهده کنید. 

به غیر از این برند معروف ترکیه ای انواع برند ترکیه ای دیگر مانند Miss tiko, lolitam, My Ben, Ozkan  و ... را در سایت ما ملاحظه کنید. با توجه به اینکه به صورت مستقیم لباس ها وارد می شود دارای قیمت ارزانتری نسبت به بازار بیرون است. 

قیمت لباس سایز بزرگ زنانه راحتی با توجه به جنس و طرحی شان متفاوت است و هر فردی با توجه به بودجه مدنظرخود می تواند بهترین را برای خود انتخاب کند. معمولا خرید ست لباس راحتی سایز بزرگ زنانه ترک نسبت به بقیه برند های ایرانی دارای قیمت بالاتری دارد جنس های ترک از کیفیت بالاتری برخوردار است و به خوبی امنیت را در هنگام ورزش کردن برای بدن شما ایجاد می کند؛ بدن کم ترین آسیب را می بیند. 


مدل های جدید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ

به صورت کلی باید بیان کنیم که لباس راحتی زنانه سایز بزرگ دارای انواع مدل های مختلفی است. که انتخاب اینکه کدام مدل را انتخاب کنید کاملا به سلیقه و‌نوع استفاده شما بر می گردد. مدل های متنوعی که می توان برای لباس راحتی بیگ سایز در نظر گرفت شامل تونیک سایز بزرگ، ست بلوز و شلوار سایز بزرگ، تیشرت و شلوارک سایز بزرگ، اینکه تیشرت و شلوار سایز بزرگ یا تاپ و شورتک سایز بزرگ 

برای مشاهده انواع مدل های جدید لباس راحتی زنانه سایز بزرگ به سایت ترک برند مراجعه کنید. 

لباس راحتی زنانه سایز بزرگ ارزان

پوشیدن لباس های راحتی زنانه می تواند مزیت های زیادی برای خانم های داشته باشد. در واقع این امر تبدیل به یک ضرورت شده است و همه خانم ها در منزل باید از لباس های راحتی استفاده کنند. پس اگر شما هم می خواهید که در منزل کار های روزانه خود را به خوبی انجام دهید توصیه می کنیم از لباس های راحتی سایز بزرگ استفاده کنید. اما با توجه به بالا بودن قیمت های لباس های سایز بزرگ، مردم در خرید ها دچار مشکل می شوند.

فروشگاه اینترنتی ترک برند، با مناسب تر در نظر گرفتن قیمت ها سعی کرده است تا مشتری ها به راحتی خرید های خود را انجام دهند.

انتخاب کردن رنگ مناسب برای لباس راحتی سایز بزرگ

معمولا  خانم ها زمانی که از اندام ایده آل خود خارج می شوند و مجبور به پوشیدن لباس های راحتی سایز بزرگ می گردند دچار استرس و نگرانی می شوند. در این صورت نمی توانند در انتخاب کردن لباس های راحتی سایز بزرگ به خوبی تصمیم گیری کنند.

ما در فروشگاه اینترنتی ترک برند، این کار را برای شما آسان تر کرده ایم. می توانید در زیر بهترین رنگ و طرح مناسب برای لباس راحتی سایز بزرگ را مشاهده کنید. این که لباس های راحتی سایز بزرگ از چه سایز هایی شروع می شوند در بخش های زیر آمده است. با ما همراه باشید.

سایز بندی لباس های راحتی سایز بزرگ زنانه

خوب است بدانید که نوع سایز بندی و انتخاب کردن لباس مناسب با سایز بدن بسیار مهم می باشد. از مقوله های بسیار حساس می باشد. ولی گاها دیده شده که لباس هایی که دوخته شده اند متناسب با سایز نمی باشد.

لباس های سایز بزرگ را می توان از سایز های 44 به بالا در نظر گرفت. به این صورت اگر سایز شما هم از 44 به بالا می باشد همین حالا خرید های خود را انجام دهید و احساس راحتی را به خود هدیه دهید و از استرس دور بمانید.

معمولا لباس ها را بر اساس سایز های xxl، xxxl، xxxl و... دسته بندی می کنند. در صورت نیاز به خرید لباس های راحتی سایز بزرگ ، به راحتی می توانید انواع مدل لباس سایز بزرگ را از فروشگاه اینترنتی ترک برند خریداری کنید.

خوب است بدانید که لباس های سایز بزرگ را تا آخرین سایز می توانید در این فروشگاه اینترنتی مشاهده کنید. به این علت نگران بزرگ بودن سایز بدن خود نباشید.


جدول سایز بندی لباس راحتی زنانه ترک

لباس های سایز بزرگ راحتی زنانه هم مانند اکثر لباس های دیگر دارای سایزبندی خاصی است. از آنجایی که این لباس به عنوان لباس راحتی است باید شما داخل این لباس احساس راحتی کنید به همین دلیل جدولی را در نظر گرفته ایم و در آن جزییات سایزهای مختلف را برای شما گفته ایم، تا شما انتخاب خوبی را داشته باشید. 

لباس ها در سایزهای مدیوم و لارج و ایکس لارج استاندارد و برای سایز بزرگ ها از xxl-xxxl, xxxxl در نظر گرفته م یشود. البته اگر دوباره اطمینان ندارید کافیست با پشتبان های ما ارتباط بگیرید و سایز دقیق تر لباس را برایتان متر کنند تا اطمینان حاصل کنید. البته این مورد را فقط در سایت ترک برند مشاهده می کنید و آنلاین شاپ های دیگر به این ظرافت کار نمی کنند.


4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

40

39

38

37

36

35

34

33

32

بلندا (قد)

114

108

102

96

92

88

84

80

76

دور سینه

98

92

86

80

76

72

68

64

60

دور کمر

 


4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

98

92

86

8

76

72

68

64

60

دور کمر

124

118

112

106

102

98

94

90

86

دور سینه

 

 

 

3XL

XXL

XL

L

 

سایزها

50

48

46

44

42

40

124

118

112

106

102

98

قفسه سینه

108

102

96

90

86

82

دور کمر


برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید.