نیم تنه زنانه ترک خرید آنلاین (مدل 2023 - تضمین اورجینال) 😍😍

خرید نیم تنه زنانه ترک

خرید نیم تنه زنانه مناسب برای ورزش خیلی مهم است. اگر نیم تنه زنانه مناسبی را انتخاب نکید ممکن است موقع ورزش نتوانید درست حسابی تکان بخورید. نیم تنه زنانه هنگام فعالیت هایی ورزشی مانند دویدن, یوگا و دیگر فعالیت ها به کارتان می آید. فروشگاه اینترنتی ترک برند نیم تنه زنانه های با کیفیت ایرانی و ترک را برای شما خریداری کرده است تا بتوانید به راحتی خرید کنید. 

برای مشاوره و در خواست اندازه گیری می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید

مرتب سازی بر اساس:
نیم تنه زنانه ترکیه

نیم تنه زنانه ترک

مزیت "خرید نیم تنه زنانه ترک " از سایت ترک برند

  • نیم تنه های زنانه موجود در سایت ترک برند از بهترین برند های ترکیه است. 
  • قیمت نیم تنه زنانه ترک در این سایت حتی در بیشتر مواقع (به دلیل خرید تعداد بالا) از قیمت های داخل فروشگاه های ترکیه نیز پایین تر است.
  • تمامی نیم تنه های زنانه ترک موجود در سایت به صورت بسته بندی اورجینال و تضمینی برای مشتری ارسال می شود.
  • در سریع ترین زمان ارسال می شود (معمولا روز بعد سفارش)
  • با توجه به قوانین جمهوری اسلامی امکان درج عکس های مانکن ها بدون فیلتر امکان پذیر نیست ولی شما می توانید قبل از خرید نیم تنه زنانه ترک در این سایت از طریق واتس آپ درخواست عکس محصولات را داشته باشید.
  • قبل از خرید می توانید از تمامی قسمت های نیم تنه های زنانه سایز درخواست کنید.
  • هر گونه سوالی در مورد جنس و بسته بندی و ... داشتید می توانید از طریق شماره واتس آپ بپرسید.

زمانی که شما سفارشی را در وب سایت ترک برند انجام می‌دهید. سفارشات بعد از یک روز کاری بنا به درخواست شما با تیباکس یا پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود. شما می توانید با شماره 09372824340 در تلگرام - واتساپ و یا با آیدی اینستاگرام ترک برند در ارتباط باشید و مدل های نیم تنه زنانه مورد نظر تان را برای ما ارسال کنید تا عکس ها و مشخصات آن مدل به صورت آنلاین برای شما ارسال شود. 


نیم تنه زنانه 

همواره یکی از سوالات مجهولی که در ذهنم می آید این است که نیم تنه چیست؟! چه تفاوتی را با سوتین ها دارند؟!فعالیت های ورزشی، پیاده روی و دویدن بانوان باعث طراحی نیم تنه زنانه شده است. فعالیت های ورزشی باعث تکان های شدید به سینه می شود و ممکن است به بافت سینه خانم ها آسیب وارد کند. به همین خاطر بانوان الخصوص باید در هنگام فعالیت های ورزشی از نیم تنه استفاده کنند. 

نیم تنه زنانه یکی از محصولات پرطرفدار در بین خانم های جوان به حساب می آید. نیم تنه لباسی است که دارای دو بند پهن و یک تکه در بخش سینه ها است. مهم ترین وجه تمایز آن با سوتین در این است که در نیم تنه زنانه هیچ گونه فنر و سیمی وجود ندارد. 

کاربرد نیم تنه زنانه 

کاربرد اصلی نیم تنه زنانه این است که حرکت سینه را به حداقل می رساند. که این عامل موجب می شود درد و آسیب به بافت سینه به حداقل کاهش پیدا کند. به صورت کلی باید بیان کنیم که خرید نیم تنه زنانه متناسب با اندازه سینه و شدت ورزش تان از از در دردهای گردن، شانه، کمر و کتف جلوگیری می کند. نیم تنه ها به گونه ای طراحی شده اند که تا ۷۰ درصد ضربه های ناشی از حرکت های ناگهانی را مهار کنند، تا شما راحتی را در ورزش کردن داشته باشید. 

همواره برای ایمن نگه داشتن خود بهتر است از نیم تنه زنانه ترک بهره بگیرید که بهترین کیفیت را دارد و همواره مناسب برای پوست های حساس است. برای مشاهده انواع نیم تنه به سایت ترک برند مراجعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. 

خلاصه کاربردهای لباس نیم تنه زنانه 

  • استفاده روزمره از نیم تنه زنانه: نیم تنه‌ها معمولاً به عنوان پوشش روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها می‌توانند با شلوارهای جین، دامن‌ها و شلوارهای کوتاه همراه شوند و به عنوان یک پوشش سبک و متناسب برای فصل‌های گرم سال مناسب باشند.
  • استفاده از نیم تنه زنانه در تمرینات ورزشی: لباس نیم تنه زنانه برای برخی تمرینات ورزشی مثل یوگا، پیلاتس، ژیمناستیک، بدنسازی و تمرینات تناسب اندام و ... مناسب است. این لباس باعث حرکت آسان بدن می‌شود و اجازه می‌دهد تا عضلات به خوبی و راحت کار کنند.
    •  استفاده  از نیم تنه زنانه در مراسم غیررسمی:برخی از نیم تنه‌ها و تاپ‌ها طراحی شیک و الگانت هستند و می‌توانند در جشن‌ها، مراسم و مجالس خاص استفاده شوند. این لباس‌ها با الگوهای جذاب و رنگ‌های شاد زنان را زیباتر نشان می‌دهند.
    • استفاده از نیم تنه زنانه در تمرینات رقص: نیم تنه‌ها در برخی از رقص‌ها و تمرینات رقص مانند باله، جاز، هیپ هاپ و زومبا می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آنها به ورزشکار کمک می‌کنند تا حرکات راحتی انجام داده و بهتر باشند.
    • استفاده از نیم تنه زنانه در محیط‌های آبی و استخر: برخی از نیم تنه‌ها و تاپ‌ها مناسب برای استفاده در استخر یا سواحل هستند. این لباس‌ها معمولاً از جنس مقاوم در برابر آب ساخته شده‌اند و برای شنا یا آب‌تنی مناسب هستند.
    • استفاده روزمره از نیم تنه زنانه: این لباس برای فعالیت‌های روزمره مانند خرید، پیاده‌روی، دیدار با دوستان و خانواده و ... مناسب است. به دلیل راحتی و آسایشی که ارائه می‌دهد، بسیاری از زنان در فصل‌های گرم سال از آن استفاده می‌کنند
    •  سفر و تعطیلات با نیم تنه راحت است: در سفرها و تعطیلات، لباس نیم تنه زنانه یک انتخاب عالی است. این لباس باعث راحتی در طول راه‌روها و تفریحات می‌شود و به زنان اجازه می‌دهد تا به آسانی حرکت کنند.

    خرید اینترنتی نیم تنه زنانه ترک

    خرید آنلاین در چند دهه اخیر در سطح کشور رواج گسترده ای را داشته است. فروشگاه اینترنتی ترک برند یکی از اولین سایت های فعال در زمینه ارائه انواع لباس های زنانه با قیمت استثنایی و کیفیت بی نظیر است. 

    شما می توانید برای خرید نیم تنه زنانه از آنلاین شاپ ترک برند به منوش سایت مراجعه کنید و گزینه لباس زیر زنانه و سپس نیم تنه زنانه را انتخاب نمایید. شما در اینجا می توانید انواع طرح های متفاوت با برندهای ترکیه ای را مشاهده کنید و یا یکدیگر مقایسه نمایید سپس خرید خود را تکمیل کنید. برای ارتباط گرفتن با پشتیبان ها کافیست فقط از طریق کانال های مجازی مانند تلگرام، اینستاگرام و واتساپ اقدام نمایید. 

     خرید آنلاین دردسرهای خود را دارد و باید از فروشگاه معتبر خریداری کنید. لباس زیر زنانه یکی از حساس ترین لباس ها برای بانوان به حساب می آید. با اطمینان به شما می گوییم که فروشگاه ترک برند از تک تک محصولات خود به صورت اختصاصی عکس هایی طراحی کرده و در وب سایت خود به نمایش درآورده است. همچنین در صورتی که نیاز به عکس های مجدد و آنلاین از محصول دارید فقط کافیست با پشتیبان ارتباط گرفته و درخواست عکس جدید نمایید و در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد. 


    موقع خرید نیم تنه زنانه خوب اول به این نکات توجه کنید!


    وقتی به دنبال خرید نیم تنه زنانه در یک وبسایت آنلاین هستید، برخی نکات مهم را در نظر بگیرید تا تجربه خریدتان بهتر و مطمئن‌تر باشد. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنم:


    • راحتی نیم تنه خیلی مهم است : این نکته احتمالاً مهم‌ترین ویژگی یک نیم تنه خوب است که باید رعایت شود لباس نیم تنه باید بسیار راحت و مناسب برای پوشیدن در طول روز یا در زمان فعالیت‌های ورزشی شما را محدود نکند
    • کیفیت جنس پارچه و دوخت نیم تنه های زنانه باید بسیار خوب باشد : جنس پارچه لباس نیم تنه باید از جنس و مواد با کیفیت تهیه شده باشد تا ماندگاری و دوام خوبی داشته باشد.
    • سایز و اندازه مناسب خرید کنید:  اندازه لباس نیم تنه بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که اندازه انتخابی شما با اندازه بدنتان مطابقت دارد. اگر لباس خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد، ممکن است ناراحتی و مشکلات دیگری ایجاد شود. در صورتی که سایز خود را می دانید ما در ترک برند اندازه هر لباسی که قصد خرید دارید را برای شما اندازه گیری می کنیم.
    • طراحی جذاب نیم تنه ها یکی از دلایل خرید باشد: طراحی لباس نیم تنه نیز مهم است. این بستگی به سلیقه شما دارد، اما یک طراحی جذاب و متناسب با فصل و فعالیتی که برای آن استفاده می‌کنید، می‌تواند لباس را جذاب‌تر کند در سایت ترک برند نیم تنه های زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است، بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
    • مراقبت و شست‌وشو آسان لباس : لباس نیم تنه خریداری شده باید به آسانی شسته و مراقبت شود تا بعد از چندین بار شستشو خراب و بد فرم نشود.
    • قیمت نیم تنه زنانه ترک : مهم است که به قیمت نیم تنه های خریداری شده مناسب و دارای تخفیف ویژه باشد. از یک طرف، ارزش لباس بسیار مهم است، اما از طرف دیگر نباید خیلی بیشتر از حد نیاز پول بدهید.

    در حالت کلی توجه کنید پوست زنان نسبت به مردان بسیار حساس تر و لطیف تر می باشد. مخصوصا لباس های راحتی که بانوان انتخاب می کنند تاثیر بسیاری در راحتی آن ها دارد چون مدت زمان زیادی از آن استفاده می کنند. 

    به همین دلیل اکثریت بانوان به دنبال اجناس ترک و با کیفیت هستند. اما متاسفانه بسیاری از مغازه های پوشاک اجناس نامرغوب و بدون کیفیت را با نام جنس ترک به مشتری می دهند. حال شما از کجا باید تاپ شورت زنانه ترک را خریداری کنید؟! از جنس آن ها اطمینان حاصل کنید!؟ 

    آنلاین شاپ ترک برند همواره در خدمت شماست. ترک برند بدون واسطه اجناس با کیفیت و برندهای ترک را وارد می کند شما با اطمینان خاطر می توانید از آن ها خرید کنید. 


    نیم تنه زنانه ترک 

    همانطور که در بالا اشاره کردیم همواره استفاده و خرید نیم تنه زنانه ترک یکی از بهترین گزینه ها برای بانوان می باشد. چرا که برای پوست های حساس نیز مناسب است و در این برندهای ترکیه ای از پلاستیک استفاده نمی شود. 

    ما در سایت خود انواع لباس راحتی زنانه ترک با برندهای متنوع ترکیه ای را به فروش می رسانیم. با مراجعه به سایت خواهید دید که انواع مختلف نیم تنه زنانه با طرح ها و رنگ بندی های متفاوت را ارایه می دهیم.

    همواره یکی از برندهای ترکیه‌ ای پرطرفدار برند ترکیه ای Berrak Ozkan suxe می باشد. با مراجعه به سایت انواع رنگ بندی های نیم تنه با طرح های مختلف را مشاهده کنید البته ما در اینجا معروف‌ترین برند ترکیه ای را معرفی کردیم و برندهای دیگری نیز در سایت موجود می باشد. 

    قیمت نیم تنه زنانه ترک

    نیم تنه زنانه با توجه به جنس و طرحی شان قیمت های متفاوتی را در بازار دارد. که هر فردی با توجه به بودجه مدنظرخود می تواند بهترین را برای خود انتخاب کند. معمولا خرید نیم تنه زنانه ترک نسبت به بقیه نیم تنه ها دارای قیمت بالا تری است.

    چرا که از کیفیت بالاتری برخوردار است و به خوبی امنیت را در هنگام ورزش کردن برای بدن شما ایجاد می کند؛ بدن کم ترین آسیب را می بیند. حال باید به دنبال فروشگاهی باشید که اجناس ترک را با قیمت منصفانه به شما بدهد. فروشگاه اینترنتی ترک برند همواره بدون واسطه برند های ترکیه ای را وارد می کند. بنابراین نسبت به فروشگاه های دیگر دارای اجناس با قیمت ارزانتر می باشد.

    شما یک نیم تنه زنانه ترک را با مبلغی پایین حتی ۱۳۷ هزار تومان می توانید از این فروشگاه خریداری کنید. فقط کافیست وارد سایت ترک برند شوید تمام محصولات با قیمت ها در این سایت درج شده اند. تیم ترک برند دارای پشتیبانی فوق‌العاده اس است زمانی که شما خرید خود را ثبت کنید فقط ظرف یک روز کاری خرید به دستتان می رسد چرا که با پست پیشتاز و تیباکس تمام مرسوله ها ارسال می شوند‌. 

    حتی اگر از سایز نیم تنه ها اطمینان ندارید باز هم ترک برند راهی برایتان دارد. با کارشناسان فروش تماس بگیرید و اندازه دقیق لباس را مجدد برای شما چک می کنند تا خرید را با اطمینان بدون شک انجام دهید. البته این فروشگاه تضمین ۱۰۰٪ را روی محصولات خود دارد. 

    انواع نیم تنه زنانه

    به صورت کلی نیم تنه زنانه به دو دسته کلی ورزشی و فانتزی که برای مصرف روزانه در منزل است تقسیم بندی می شود. نیم تنه های ورزشی هم با توجه به ورزش و فعالیتی که دارید به سه دسته کلی (پشتیبانی کم، متوسط و زیاد) تقسیم می شود.

    معمولا زمانی که شما ورزش سبکی انجام می دهید پیشنهاد می کنیم از نوع پشتیبانی کم استفاده کنید. این مدل هیچ‌ گونه فشاری به سینه ها وارد نمی کند. 

    اما زمانی که شما فعالیت های سنگین ورزشی را انجام می دهید حتما از نیم تنه زنانه با پشتیبانی زیاد استفاده کنید. نیم تنه ورزشی فشرده سازی حمایت بستری را از سینه می کند هر کدام از سینه ها در کاپ های جداگانه احاطه می شوند. بنابراین حرکت سینه حتی با ضربه های شدید نیز قطع می شود و بدین گونه آسیبی نمی بینید. 

    اما مدل روزانه و فانتزی که خانم ها از آن استفاده می کنند از نظر ظاهری و‌پوششی تفاوت کمی با نوع ورزشی دارد. تفاوت اصلی این است که پارچه به کار رفته فانتزی هر و ظاهری زیبا تر دارد. حتی در برخی از آن ها از تور استفاده شده است. معمولا این گونه نیم تنه از پارچه های نخی، پلی استر یا پشمی تولید می شوند و راحتی بیشتری را برای بانوان به ارمغان می آورد. 

    نیم تنه مناسب برای اندام‌های مختلف 

    افراد دارای اندام های متفاوت هستند برای مثال اندام های ساعت شنی جزو یکی از منعطف ترین اندام ها به شمار می آید و شما هر مدل از نیم تنه زنانه را می توانید خریداری و مصرف کنید.

    یکی از اندام هایی که ریسک زیادی برای خرید نیم تنه دارد اندام مستطیلی است. در این مدل عرض شانه، کمر و باسن به یک اندازه می باشد. البته اگر فردی ظریف هستید که این مدل اندام را دارید می توانید از نیم تنه های که عرض شانه را بیشتر نشان می دهد استفاده کنید مثل نیم تنه جلو چین برای شما مناسب است. 

    همچنین برای اندام های وارونه نیم تنه های زنانه ساده و بدون مدل مناسب می باشد. در اندام های گلابی شکل نیم تنه چین دار پیشنهاد می شود. 

    بهترین جنس تاپ شورت زنانه


    یکی از نکاتی که باید همواره در خرید تاپ شورت زنانه مورد توجه قرار دهید جنس این لباس است. سعی کنید با توجه به استایل تان و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید و خود را محدود به دنیای مد نکنید. 

    در فروشگاه ترک برند ما به سلیقه رنگ بندی شما در خرید لباس توجه کرده ایم و انواع  تاپ شورت زنانه را در رنگ های متنوع و طرح های متنوع ترک موجود کردیم. 


    بهترین برند نیم تنه زنانه ترک

    بهترین برند نیم تنه زنانه ترک را می توانید در مجموعه ترک برند مشاهده کنید. از برندهای معروف ترک که همواره مورد توجه است برند براک Break سوکسه اوزکان است. اگر شما به دنبال این برندها هستید کافیست به سایت ترک برند مراجعه کنید. 

    سایز نیم تنه زنانه ترک

    نیم تنه های زنانه ترک هم مانند اکثر لباس های دیگر دارای سایزبندی خاصی است. از آنجایی که این لباس به عنوان لباس راحتی است باید شما داخل این لباس احساس راحتی کنید به همین دلیل جدولی را در نظر گرفته ایم و در آن جزییات سایزهای مختلف را برای شما گفته ایم، تا شما انتخاب خوبی را داشته باشید. 

    لباس ها در سایزهای مدیوم و لارج و ایکس لارج اکثرا توزیع می شوند. البته اگر دوباره اطمینان ندارید کافیست با پشتبان های ما ارتباط بگیرید و سایز دقیق تر لباس  را برایتان متر کنند تا اطمینان حاصل کنید. البته این مورد را فقط در سایت ترک برند مشاهده می کنید و آنلاین شاپ های دیگر به این ظرافت کار نمی کنند.


    4XL

    3XL

    XXL

    XL

    L

    M

    S

    XS

    XXS

    سایزها

    48

    46

    44

    42

    40

    38

    36

    34

    32

    40

    39

    38

    37

    36

    35

    34

    33

    32

    بلندا (قد)

    114

    108

    102

    96

    92

    88

    84

    80

    76

    دور سینه

    98

    92

    86

    80

    76

    72

    68

    64

    60

    دور کمر

     


    4XL

    3XL

    XXL

    XL

    L

    M

    S

    XS

    XXS

    سایزها

    48

    46

    44

    42

    40

    38

    36

    34

    32

    98

    92

    86

    8

    76

    72

    68

    64

    60

    دور کمر

    124

    118

    112

    106

    102

    98

    94

    90

    86

    دور سینه

     

     

     

    3XL

    XXL

    XL

    L

     

    سایزها

    50

    48

    46

    44

    42

    40

    124

    118

    112

    106

    102

    98

    قفسه سینه

    108

    102

    96

    90

    86

    82

    دور کمر


    برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید.