۱۴۰۰-۰۴-۱۹ ۰۸:۰۰:۰۰

معرفی بهترین برند های لباس راحتی ترک

بهترین برند های لباس راحتی ترک چیست؟
در این مقاله قصد داریم لیست بهترین برند های لباس راحتی ترک را به شما معرفی می کنیم، که تولید کنندگان و برند های لباس راحتی زنانه و مردانه و همچنین لباس زیر در ترکیه است این لیست توسط تیم ترک برند تهیه شده است.مخاطبانی که این مقاله را می خوانند به راحتی می توانند توسط آنلاین شاپ ترک برند هر کدام از برند هایی که در زیر معرفی می شود را به راحتی تهیه کنند.

در این مقاله میخواهیم راهنمای شما مخاطبان عزیزباشیم، چرا که بسیاری از تولید کنندگان لباس راحتی و لباس زیر وهمچنین شرکت های با سابقه در ترکیه مستقر هستند.و ترکیه یکی از کشور های محبوب  تولید پوشاک درانواع مختلف است.

بهترین برند های لباس راحتی ترک که به راحتی می توانید از سایت ترک برند تهیه کنید

برلند Berland

برند برلند یکی از بهترین های بازار ترکیه می باشد که در زمینه پوشاک فعالیت می کند.جنس محصولات این برند خلی با کیفیت می باشد. محصولات این برند تی شرت، شلوار،و بلوز زنانه و بلوز مردانه می باشد.


تصویر  تیشرت شلوار راحتی مردانه ترک  3806 Berlandتصویر  تیشرت شلوار راحتی مردانه ترک  3771 Berland

Ozkanاوزکان

یکی دیگر از بهترین برند های ترکیه اوزکان می باشد که محصولات آن شامل لباس های زیر  زنانه ولباس زیر مردانه و لباس های راحتی زنانه  وراحتی مردانه در ترکیه می باشد.

جنس لباس های این برند بسیار مرغوب و با کیفیت است اکثر لباس های این برند 100% نخی(پنبه) است.هم لباس راحتی زنانه وهم لباس راحتی بچه گانه و مردانه دارد. و در ایران به دلیل کیفیت عالی این برند طرف دار زیادی دارد و شناخته شده است

لباس زیر زنانه ozkan اوزکان که شامل تاپ و بلوز و تی شرت های زنانه ، سایز استاندارد و سایز بزرگ است و انواع لباس بادی زنانه ، انواع شورت زنانه و ساپورت و شلوار و شلوارک زنانه تولید می کند.

 لباس زیر مردانه شامل انواع رکابی و عرق گیر و زیر پیراهن های آستین دار و آستین کوتاه ،رنگ های مشکی ، طوسی و سفید  و انواع شورت مردانه زنگی ، طرح دار ، ساده با جنس 100% نخی و ضد حساسیت و با کیفیت عالی نیز تولید می کند.

 



    کوتون koton

از دیگر برند های محبوب ترکیه برند کوتون می باشد.این برند شهرت جهانی دارد و در زمینه پوشاک بسیار موفق است.زیبایی، سادگی و کیفیت رمز موفقیت برند کوتون می باشد.و این موفقیت باعث شده این برند در طی این سال ها محبوبیت خاصی در بین مردم داشته باشد. برای زیبا و خاص بودن، نیازی به هزینه های کلان و طرح های عجیب و غریب نیست. هنر کوتون این است که با چند تکه پارچه ی ساده و تک رنگ، لباسی خلق می کند که هم برای استفاده ی روزمره و راحتی مناسب است و هم می تواند به سادگی کامل کننده ی استایلی نیمه رسمی و موقر باشد.




براک  Berrak

در سال 1996 در ترکیه تاسیس شد و هم‌ اکنون عملیات تولید خود را در 2 کارخانه مجزا انجام می‌دهد.   

این شرکت دارای تیم فروش در مسکو و یونان است. کارخانجات تولیدی براک در دو دسته کالاییلباس زیر و لباس خواب فعالیت دارد.


سوکسه  Suxe

 محصولات سوکس از الیاف ویسکوز تولید شده است که همراه زیبایی چشم گیر نرمی و کشسانی فوق العاده را به ارمغان آورده است.

برند سوکسه در ساخت لباس ها از پارچه های گلدار زیبا استفاده می کنند.

لباسهای برند سوکس موجود در ترک برند همگی تولید کشور ترکیه می باشند و با ضمانت کیفیت و اصالت به فروش می رسند.

سایت ترک برند تنها سایتی است که میتوانید تمامی محصولات برند سوکسه را با اطمینان کامل خرید کنید.





کوتا  Kota

برند کوتا در ترکیه و در تولید لباس زیر زنانه، تی‌شرت و انواع گن زنانه فعال است و به دلیل تنوع بالای تاپ و تیشرت در عموم مردم شناخته شده است.

تاپ زنانه کوتا کد Z-M44بادی زنانه کوتا کد 6075

kenzel


یکی از بهترین برند های لباس مجلسی در ترکتبه برند کنزل می باشد.اکثر طراحی هایی که برند کنزل دارد در بین مدل ها و افرادی که به دنبال لباس مجلسی خاص و شیک می باشند از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.


Image result for Kenzel DressesImage result for Kenzel DressesImage result for Kenzel DressesImage result for Kenzel Dresses


میس پوئم

از دیگر برند های ترک که طراحی های شیک و خاصی دارد، برند میس پوئم می باشد.این برند از سال 1994 در ترکیه توسط یک مادر به همراه دو فرزندش آغاز به کار کرد.تیم طراحی این برند خیلی خلاق و با استعداد می باشند و تا کنون بیش از 500 مدل طراحی لباس داشته اند.محصولات این برند: شلوار جین، شلوار راحتی، محصولات کژوال، اکسسوری ها و لباس شب می باشد.



Image result for میس پوئمImage result for میس پوئمImage result for میس پوئم

adl


آخرین برند ترکی که در این مقاله برای شما معرفی می کنم برند آدل می باشد.سبکی که طراحان این برند دارند،طراحی های ظریف و منحصر به فرد می باشد این ویژگی از طراحی آدل نه تنها باعث محبوبیت این برند در کشورترکیه شده است، بلکه در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد.چرا که ظرافتی که طراحی این برند دارد هر زن مدرنی را به طرف خود جذب می کند.این برند را هم در مهانی ها و هم در محیط کار می توان استفاده کرد.

دامن کمر دار میدی مشکی زنانه آدلپالتو میدی جیب دار خاکی زنانه آدل

ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

ثبت نظر