۱۳۹۸-۱۰-۱۲ ۰۳:۳۰:۰۰

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

مانتو لباس گشاد که بر روی سایر لباس ها تن می کنند و مانتو در انواع مختلف تولید شده و کارکردهای فرهنگی، سیاسی، اداری و مذهبی دارد. مانتو پوشش اصلی برای زنان و دختران ایرانی بوده و از تنوع بالایی برخوردار می باشد و انتخاب یک مانتو شیک زنانه همچون سایر پوشاک زنانه، به دقت و حوصله زیادی نیازمند است تا در کمترین زمان ممکن بتوان بهترین را برگزید. برای خرید اینترنتی انواع مانتو زنانه شیک می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ترک برند مراجعه کرده و با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

ویژگی های مانتو مناسب برای بانوان

بی تردید جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و پارچه ای مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد از ویژگی های مانتو زنانه خوب به شمار می رود. هر شخصی در خرید مانتو خوب در ابتدا به رنگ آن توجه دارد و سپس مدل، طرح آن را مدنظر قرار داده و بعد پارچه آن را لمس می کند. در صورتی که مراحل ذکر شده بخوبی سپری شد درخواست پرو می دهد تا تن خوری آن را ببیند. مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و بسیار از آن‌ استفاده می کنید حتما باید تن خور مناسبی داشته باشد، دارای جیب بوده و از دکمه‌ها یا زیپ خور مناسبی در آن باشد، دست و پاگیر نبوده و در آخر از نظر رنگ هم مناسب باشد تا بتوان بیشتر مکان ها از آن استفاده کرد.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •      مدل مانتو

مدل مانتوی انتخابی حتما باید با اندامتان تناسب داشته باشد و اگر اندام خوبی دارید هر مدلی می‌توانید بپوشید امّا از مدل ‌های تنگ دوری کنید چون نه تنها دیگر مورد توجه نیستند بلکه بیشتر چروک شده و دردسر زیادی دارند. بلندی مانتو حتما باید متناسب با قد باشد و اگر قد کوتاه هستید نباید مانتو از روی زانویتان بالاتر باشد، در مورد افراد قد بلند نیز این نکته مورد توجه است. از آن جایی که دوران لباس‌ های تنگ و کوتاه پایان یافته بطور کلی می‌توان گفت بهتر‌ین طول این لباس برای یک بانوی متشخص و شیک پوش از روی زانو تا 10 الی 15 سانتی‌متر پایین‌تر از آن است.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •         رنگ مانتو

انتخاب رنگ مانتو به سلیقه شخصی هر فرد بستگی دارد ولی توصیه می‌شود از رنگ‌های خنثی و تیره نظیر مشکی و آبی نفتی، قهوه‌ای و سرمه ‌ای و طوسی و کرم استفاده نمایید چون علاوه بر موقر و محجوب‌تر نشان دادن شما دیرتر نیز کثیف می‌شوند و نیاز به شستشوی کمتری دارند. در صورت علاقمندی به رنگی خاص می ‌توانید مانتوی رنگی تن کنید امّا برای هماهنگی بیشتر می‌ توانید سایر لباس ها یا کفش تان را با آن همرنگ کنید. سرتا پا یک رنگ نپوشید و حداقل از دو سه رنگ خنثی در استایل خود استفاده نمایید تا زیباتر و شیک تر دیده شوید.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •        جنس مانتو

جنس مانتو خریداری شده باید طوری انتخاب شود که نیاز به اتو نداشته باشد چون هیچ چیز مانند اتوی مداوم عمر مانتو را کم نمی‌ کند و بطور معمول هم نمی‌توان با مانتوی چروک و کثیف در سطح شهر رفت و آمد کرد. جنس ‌هایی که پرز و کرک جذب می کنند و یا پرز می ‌دهند نیز جنس مناسبی برای مانتو نیست. و قبل از انتخاب جنس مناسب مانتو باید جنس ‌های مختلف آن را بشناسیم و قبل از خرید مانتو زنانه شیک باید انواع آن را بررسی کرده و انتخابی برتر را برگزید.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •        ضخامت مانتو

ضخامت مانتو به فصل و آب و هوای محیط بستگی دارد. اگر هوا سرد باشد همه به دنبال مانتو زمستانی با پارچه ضخیم خواهند بود. این مواقع‌ اغلب مانتو با پارچه فوتر، پشمی و خز‌دار مورد توجه است. پارچه مناسب برای مانتو تابستانی هم تنوع زیادی دارد ولی بیشتر نخی و نازک در این فصل مورد استفاده می باشد.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •        نوع الیاف

اکثر افراد با لمس پارچه در مورد الیاف آن نظرات متفاوتی دارند و خود را پارچه‌شناسی متخصص می‌ دانند. از نظر این متخصصین دو الیاف بیشتر وجود ندارد؛ یا نخ است یا پلاستیک خواهد بود. در صورتی که الیاف پارچه تنوع بسیاری داشته و هر کدام در زمینه خاصی بکار برده می شوند.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •       ساده رنگی یا طرح‌دار بودن

بیشتر زنان در سمت های رسمی بدنبال پارچه ساده و تمام رنگی هستند که در ایران بطور معمول رنگ‌های تیره‌ای نظیر مشکی سرمه‌ ای و طوسی برای مانتو بیشتر مورد پسند است. اغلب دختر‌های نوجوان و جوان هم در پی مانتو‌هایی با رنگ ‌های شاد دخترانه و یا با پارچه طرح‌دار و چاپی می باشند. طرح‌ های فرهنگی با مزمون سنتی ایرانی برای دختران جذابیت بیشتری دارد.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •       مانتو مناسب افراد افراد قد بلند

پوشیدن مانتویی که کاملا یک رنگ است قدتان را بلند‌تر از آنچه هستید نشان خواهد داد. پس وقتی در پی این هستید که کوتاه‌تر و مناسب‌تر از قد‌تان جلوه دهید باید استایل تان یک‌ دست نباشد و کم کم از دو رنگ در تیپ‌ خود استفاده کنید و به این مورد توجه داشته باشید که رنگ‌ها در کنار هم هارمونی زیبایی را بوجود آورند. مانتوهای خیلی کوتاه نیز قد بلندتان را بیشتر نشان خواهد داد پس بهتر است از مانتوهای کمردار استفاده کنید که انحنای بدنتان را بیشتر نمایان کند.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •        مانتو مناسب افراد ریز اندام و قد کوتاه

زنان و دخترانی که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب کنند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد. این افراد باید در انتخاب مانتو دقت کنند. بانوان ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه‌های عمودی باریکی دارند، استفاده کنند؛ زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می‌ دهد. بانوان قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند؛ زیرا باعث می‌شود که کوتاه‌تر دیده شوند. مانتوهای که قد آن‌ها تا روی زانو است برای این خانم ‌ها مناسب‌تر بوده و قد آن‌ ها را بلند‌تر نشان می ‌دهد.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

زنان و دختران قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند؛ زیرا آن‌ها را چاق و کوتاه‌ تر نشان می‌ دهد. آنان بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند. بانوان قد کوتاه بهتر است مانتو‌های ساده‌ای که تنگ و قاب تن هستند را انتخاب کنند و در صورتی که سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است آن را به خیاط بسپارند. بهترین مانتو زنانه مد روز را می توانید با مراجعه به سایت ترک برند با بهترین قیمت خریداری نمایید.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

انتخاب و خرید مانتو بر اساس سن

  •       مدل مانتو برای دختران و زنان جوان

از مدل مانتو‌هایی که مناسب و مورد پسند دختران جوان و نوجوان است، مدل‌ های جلو باز، انواع مانتو اسپرت بلند و کوتاه، مانتو با طرح ‌های سنتی و فانتزی و… می ‌باشد. بطور معمول مانتوهای دخترانه عصر حاضر به سبک ساده مدل ‌های بدون یقه هستند و در آن‌ ها از پارچه ‌های شل بکار رفته است. سبک‌ های کلاسیک با طرح ‌های نامتقارن نیز می‌تواند انتخابی مناسبی برای مدل مانتو دخترانه باشد. توصیه می شود دختران جوان مانتوهایی ساده امّا با رنگ‌ های شاد و فانتزی انتخاب کنند تا جذاب ‌تر و شیک تر دیده شوند.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

  •       مدل مانتو برای بانوان میانسال

مانتوی بانوان میانسال باید تفاوت‌ هایی با مانتوی زنان جوان داشته باشد، خانم‌های میانسال باید مدل لباس ‌های سرسنگین و باوقار انتخاب کنند و از تیپ های اسپرت دوری نمایند. مانتوهای بلند که ساده یا کار شده هستند؛ برایشان مناسب تر می باشند. مدل‌ های مانتو مجلسی و مدل مانتو ساده و طرح‌ دار برای زنان میانسال مناسب است. بانوان در این سن و سال می ‌توانند بر حسب سلیقه شخصی از انواع مدل مانتوها با رنگ‌ های تیره و روشن استفاده نمایند.

خرید اینترنتی مانتو زنانه شیک

ثبت نظر