نوشته های بلاگ  "2021"  از "مرداد"

بهترین پیراهن زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ همراه با انواع پیراهن زنانه

بهترین پیراهن زنانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پیراهن های زنانه به دو دسته تقسیم میشوند:1- پیراهن راحتی زنانه 2- پیراهن مجلسی زنانه
پیراهن های مجلسی زنانه چندین نوع است. در این مقاله سعی داریم انواع پیراهن های زنانه را با ویژگی های آن ها برای شما معرفی کنیم پس با تیم ترک برند همراه باشید.

پیراهن راحتی زنانه و ویژگی های آن:

برای راحتی هر چه بیشتر در منزل استفاده از یک پیراهن ساده و شیک احساس فوق العاده ای به شما می دهد و همچنین باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. برای بانوان ایرانی یک پیراهن شیک گزینه خوبی به عنوان لباس راحتی در منزل می باشد چرا که به دلیل سبکی و پوشاندن دست ها و بالا تنه تا زانو جز پر فروش ترین پوشاک هستند.

عمده ترین ویژگی که یک پیراهن زنانه باید داشته باشد جنس خوب آن است اگر جنس پیراهن ها از الیاف طبیعی و نخی باشند هم حس خنکی و هم حس آرامش را به فرد منتقل می کند و هم باعث عبور هوا از پارچه می شود که جلوی تعریق بدن را می گیرد اگر جنس پارچه الیاف طبیعی نباشد هوا را از خود عبور نداده و باعث ایجاد آلرژی در فرد می شود.

در انتخاب پیراهن های راحتی در منزل به دنبال مد نباشید چون همان گونه که از اسم لباس راحتی مشخص است، باید این لباس برای شما راحت باشد لباس های تنگ و چسبان به عنوان لباس راحتی اصلا انتخاب مناسبی نیستند. پیراهن های زنانه برای استفاده در منزل به خصوص در فصل بهار و تابستان بسیار مناسب هستند.

انواع پیراهن مجلسی زنانه:

پیراهن میدی: پیراهن میدی لباسی است که نه کاملا رسمی و نه غیر رسمی است. این پیراهن می تواند هر نوع یقه و آستینی داشته باشد. به همین دلیل برای تیپ های بدنی مختلف مناسب است.

      

پیراهن اف شولدر: (یقه قایقی)
این مدل پیراهن برای کسانی که دوست دارند شانه و بازوی خود را به رخ بکشند مناسب است! این لباس علاوه بر باز بودن ناحیه شانه دارای آستین یا چین در ناحیه بازو است.


پیراهن سارافونی:

برش این پیراهن به صورت مستطیل وکاملا ساده است این مدل از پیراهن ها معمولا کوتاه و بدون آستین است. این پیراهن مناسب کسانی که لاغر هستند و ساختار بدنی کشیده دارند است.


پیراهن بادی یا همان جذب:

از اسم این لباس کاملا مشخص است که جذب بدن می شود و به بدن می چسبد و اصطلاحا بدن نما است. فرم و اندام بدن را نشان می دهد. این پیراهن مناسب کسانی است که اندام آن ها ساعت شنی است چون برآمدگی بدن را به خوبی نشان می دهد.



لباس مجلسی کوتاه جذب - عکس نودی


پیراهن فون:

این پیراهن در ناحیه باسن تنگ می شود و به تدریج در قسمت های پایین گشاد تر می شود این لباس مناسب مراسم های غیر رسمی است. برای اندام های گلابی شکل پیراهن ایده آل است. چون شانه های جذاب شما را در معرض دید قرار می دهد و پایین تنه شما را جذاب تر نشان می دهد.




پیراهن مینی:

در سال ۱۹۶۵ زمانی که جین شریمپتن یک لباس کوتاه در جام ملبورن برتن کرد و با پاهای برهنه و سری بدون کلاه در برابر همگان حاضر شد همه را به تعجب وا داشت. امروزه لباس های مینی بسیار کوتاه تر از گذشته هستند و دیگر چندان شرم آور تلقی نمی شوند.استایلی عالی برای جلب توجه و به نمایش گذاشتن پاهای شما به شمار میروند. این لباس مناسب کسانی است که میخواهند توجه همه را به پاهای خود معطوف کنند. این لباس برای مهمانی های زنانه بسیار جذاب و شیک است به خصوص اگر آن را با چکمه های بلند ست کنید.

انواع لباس مجلسی - سری دوم (از سه) | هنیل، موتور جستجوی لباس


پیراهن ماکسی یا همان بلند:

این پیراهن را بیشتر در کنار ساحل می پوشند.این پیراهن مناسب مراسم های غیر رسمی است. این پیراهن جزء پیراهن های خیلی بلند است. معمولا این لباس را می توانید با صندل های راحتی ست کنید و یک استایل جذاب داشته باشید.


هر آنچه باید درباره دامن ترک بدانید - آکادمی هنرانه دامن ترک

پیراهن بسته:

دوخت این پیراهن به گونه ای است که با پیچیده شدن یک طرف لباس به طرف دیگر و گره خوردن کمربند آن به دور کمر و یا پشت لباس، فرم خود را نشان می دهد بارز ترین ویژگی این پیراهن بسته بودن جلوی آن است. سبک این پیراهن کلاسیک است و برای افرادی که اندام ورزیده و ورزشی دارند مناسب است.


پیراهن بدون پشت:

این مدل پیراهن مناسب فصل تابستان است. بالا تنه این لباس آستین ندارد و پشت لباس کاملا باز است یا به اصطلاح لباس بندی ندارد. اکثرا یقه آن گرد است و با یک بند به دور گردن گره می خورد.


پیراهن کوتاه بلند:

این مدل از پیراهن های زنانه جزء دسته نا متقارن هستند. پشت این پیراهن بلند تر از جلوی آن است. این مدل طراحی لباس را می توان برای عروس ها یا مراسم های غیر رسمی طراحی کرد. در این استایل معمولا پا های فرد در معرض دید است بنابراین می توانید باپوشیدن کفش پاشنه بلند جذابیت استایل خود را چند برار کنید.

انواع مدل های جدید لباس مجلسی شیک کوتاه و بلند زنانه (فقط دختر خانم های شیک

پیراهن اسمک:

این لباس برای افرادی که در انتخاب لباس عجله دارند گزینه ی بسیار مناسبی است. پیراهن اسمک معمولا گشاد و بسیار راحت است. این مدل لباس زنانه ممکن است آستین های بلند داشته باشد و یا حتی دکلته باشد. میتوانید این لباس را با یک ژاکت چرمی و یا یک چکمه کوتاه ست کنید.



پیراهن پری دریایی:

این پیراهن جزء پیراهن های پفی است. پیراهن پری دریایی مناسب مهمانی های رسمی است، این پیراهن زنانه هم از زیر مجموعه پیراهن های بلند است. لباس های پفی معمولا در ناحیه کمر پف دار می شوند، ولی پیراهن پری دریایی بر خلاف پیراهن های پفی در ناحیه زانو پف دار می شود.


و در نهایت نحوه تشخیص فرم بدنتان:

مهمترین عامل، انتخاب لباس مجلسی زنانه مناسب فرم اندامتان است. اگرچه اکثر افراد می توانند ویژگی هایی که در بیشتر از یک دسته قرار میگیرند را داشته باشند، اما نوعی لباس مجلسی را انتخاب کنید که به طورکلی شما را به بهترین نحو نشان دهد.


ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

0
۰۶ شهریور, ۱۴۰۰

راهنمای سایز بندی لباس کودکان و نکات مهم در انتخاب سایز


راهنمای سایز بندی لباس کودکان و موقع خرید اینترنتی چگونه سایز را بدانیم؟

امروزه به دلیل شرایط موجود خرید اینترنتی بیشتر از قبل طرفدار دارد و بهترین روش برای خرید خرید اینترنتی محسوب می شود. قدرت انتخاب در خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری است و با انواع لباس های بچه گانه مواجه می شوید. به راحتی می توانید لباس ها را مقایسه کنید در نهایت مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده وآنرا خریداری کنید. از آنجایی که کودکان در حال رشد هستند و بعد از مدتی لباس هایشان برای آنها اندازه نیست، باید سایز درستی را انتخاب کنید. در این مقاله همراه تیم ترک برند باشید تا با سایز لباس کوکان و نحوه اندازه گیری آن ها آشنا شوید.






lebas-koodak2.jpg

 

سایز لباس بچه گانه بر چه اساس انتخاب می شود؟

اکثر والدین در انتخاب لباس بچه گانه فقط به سن کودک خود توجه می کنند بنابراین سن معیار خوبی برای برای انتخاب لباس کودک نیست چرا که این امکان وجود دارد قسمت های مختلف کودک شما به طور متناسب رشد نکرده باشد. در این گونه موارد بهترین روش برای شما در هنگام خرید لباس کودک تان اندازه گیری قسمت های مختلف بدن می باشد.

در چه مواقعی باید برای خرید لباس بچه گانه از راهنمای سایز لباس بچه گانه استفاده کنیم؟

معمولا در آخر فصل ها زمان حراج لباس های آن فصل است در این مواقع می توانیم لباس های با کیفیت را با قیمت های کمتر خریداری کنیم. حال مسئله ی مهمی که در این جا قابل ذکر است انتخاب مناسب سایز لباس است. باید سایزی را خریداری کنید که در زمان استفاده اندازه کودک تان باشد. در این گونه موارد بهترین روش استفاده از راهنمای لباس کودکان است، تا با توجه به سن آن ها در هنگام خرید استفاده کنید تا انتخاب به جا و درست تری داشته باشید. در برخی مواقع پیش می آید که قرار است برای کودکی لباس هدیه بگیرید که کودک در دسترس شما نیست در این موقع شما باز هم می توانید راهنمای اندازه ها را ملاک خود قرار دهید. از موارد دیگری که اهمیت این راهنما را نشان می دهد؛ سخت بودن اندازه ‌گیری بچه‌ها است. زیرا آن‌ها دائماً در حال جنب‌ وجوش هستند. اما با توجه به جداول راهنما می‌توان سایز آن‌ها را انتخاب کرد.

نحوه اندازه گیری بالا تنه کودکان:

نکته که در این جا قابل ذکر است، باید به این موضوع توجه داشته باشید که اندازه لباس پسران و دختران تا قبل از بلوغ تفاوت چندانی باهم ندارند. پس شما می توانید از جدول راهنمای لباس دخترانه برای پسر ها هم استفاده کنید. برای به دست آوردن اندازه بالا  تنه لباس بچه گانه باید قد لباس، دور سینه، دور کمر، سر شانه و آستین را اندازه‌گیری کنید. بهتر است اندازه‌ گیری را بدون لباس و از روی پوست انجام دهید و یا در زمان اندازه‌ گیری یک لباس جذب و چسبان به تن داشته باشند.همچنین در زمان اندازه‌ گیری متر نواری را به بدن فشار ندهید تا بچه‌ ها در سایز انتخاب‌شده، راحت باشند.

راهنمای جدول سایز بندی کودکان:

جهت انتخاب سایز دختران نوجوان از 12 سال به بالا اندازه های سنی آن ها را در نظر بگیرید و به قد آن کاری نداشته باشید. چرا که از لحاظ جسمی قد آن ها کوتاه تر اما اندازه عرضی آن ها بیشتر است.اما در پسران قد آن ها را هم در نظر بگیرید چون اندازه کاور پشت در اکثر منابع ناقص بوده که آن را ذکر نکردیم از الگوی مخصوص کودکان استفاده کنید.

چه نکاتی را باید در انتخاب سایز لباس بچه گانه مهم است؟

بخاطر رشد سریع کودکان همیشه یک سایز بزرگتر از سایز اصلی لباس را انتخاب کنید.

موقع اندازه گیری لباس های زیر کودکان را هم در نظر بگیرید تا بعدا موجب کوچک شدن لباس نشود.

اگر بعد از اندازه گیری بین دو سایز قرار گرفتید همیشه سایز بزرگ تر را انتخاب کنید.

در هنگام خرید شلوار بچه گانه اگر کودک شما زیر دو سال باشد موقع اندازه گیری حجم پوشک را هم در نظر بگیرید.

برای اینکه راحت تر بتوانید سایز کودک خود را اندازه بگیرید هنگام تماشای تلویزیون این کار را انجام دهید.

در هنگام خرید آنلاین بلا فاصله بعد از تحویل لباس را بپوشید تا درصورت اندازه نبودن لباس سریع آن را مرجوع کنید.

حتما قبل از خرید اینترنتی در مورد بازگشت کالا سوال کنید.



آیا جدول سایز بندی کودکان برای همه ی کودکان کاربرد دارد؟

باید توجه داشته باشید که اندازه هایی که در جدول ارائه شده یک سری دستور العمل های کلی محسوب می شود و در اکثر موارد برای همه کودکان کاربرد دارد. با این حال هیچ اندازه واحد بین المللی برای سایز بندی لباس بچه گانه وجود ندارد. سایز پوشاک بچه گانه عمدتا بر حسب مارک، مدل و تولید کننده آن کاملا متفاوت هستند. علاوه بر این موارد رشد همه کودکان یکسان نبوده و آناتومی بدنی و استخوان بندی کودکان با هم فرق دارند.به همین جهت نمی توان تضمین کرد کدام اندازه های ارائه شده برای کودکان قابل استفاده است. با این حال اکثر لباس های بچه گانه با توجه به این راهنما قابل سایز بندی هستند.

شما می توانید به صورت آنلاین هر مدل لباس بچه گانه ای که در نظر دارید با هر برندی چه ایرانی و چه ترک از آنلاین شاپ ترک برند با اطمینان کامل خریداری کنید از امتیازات این آنلاین شاپ پشتیبانی آن می باشد که مشتریان خود را در انتخاب و تعیین سایز لباس راهنمایی می کنند.

ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

0
۰۴ شهریور, ۱۴۰۰

راهنمای سایز بندی لباس زنانه در کشور های مختلف همراه با آموزش اندازه گیری سایز

راهنمای سایز بندی لباس زنانه در کشور های مختلف:


برای داشتن لباس مناسب، اولین قدم برای هر فرد دانستن سایز آن شخص می باشد. برای اینکه سایز خود را به درستی بتوانیم تشخیص دهیم باید قسمت های مختلف از بدن را اندازه بگیریم و طبق استاندارد های موجود بتوانیم سایز خو را تشخیص بدهیم.

سایز هر شخص کاملا متناسب با آناتومی و جنسیت افراد است. بنابراین اگر سایز خود را به درستی تشخیص دهیم می توانیم لباسی را انتخاب کنیم که کاملا بر بدن بنشیند و جلوه زیبایی داشته باشد.

در ایران متد هایی مثل مولر، متریک و گرلاوین کاربرد بیشتری دارد. تفاوت این متد ها در نوع سایز بندی و طراحی الگو هاست.

اندازه گیری سایز خانم ها:

برای اندازه گیری سایز خانم ها سه مورد را باید به درستی اندازه گیری کرد که خروخی آن بی نقص باشد. دور کمر، دور باسن، دور سینه ها

دور سینه: برای اندازه گیری این قسمت برجسته ترین نقطه سینه در نظر گرفته شده و از پشت کمر تا روی سینه اندازه گیری می شود.

دور کمر: جهت اندازه گیری این قسمت از بدن، باریک ترین نقطه دور کمر، نواری بسته می شود و دور کمر اندازه گیری می شود.

دور باسن: برای اندازه گیری دور باسن از برجسته ترین نقطه باسن گرفته تا به جلو اندازه گیری می شود.

 

56

54

52

50

48

46

44

42

40

38

36

34

سایز

132

127

122

117

112

107

102

97

92

88

84

80

دور سینه

110

105

100

95

90

85

80

75

70

66

62

58

دور کمر

137

132

127

122

117

112

107

102

97

93

89

85

دور باسن

14.9

14.6

14.3

14

13.7

13.4

13.1

12.8

12.5

12.25

12

11.75

سر شانه

62

61.5

61

60.5

60

59.5

59

58.5

58

57.25

56.5

55.75

قد آستین

41

39.5

38

36.5

35

33.5

32

30.5

29

27.6

26.2

24.8

دور بازو

44

43.5

43

42.5

42

41.5

41

40.5

40

39.5

39

38.5

بالا تنه پشت

44

43.5

43

42.5

42

41.5

41

40.5

40

39.5

39

38.5

بالا تنه جلو

48.4

46.6

44.8

43

41.2

39.3

37.6

35.8

34

32.6

31.2

29.8

کاور جلو

45

43.8

42.6

41.4

40.2

39

37.8

36.6

35.4

34.4

33.4

32.4

کاور پشت


 جدول بالا سایز بندی استاندارد لباس زنانه است، اما قطعا هنگام خرید لباس با سایز های متفاوتی مواجه خواهید شد دلیل این تفاوت، یکسان نبودن استاندارد های جهانی است. در ادامه با ما باشید تا این تفاوت ها را با هم بررسی کنیم.

سایز بندی پوشاک در جهان به شش روش است:

» سیستم آمریکایی

»سیستم اروپایی

»سیستم انگلیسی

»سیستم ژاپنی

»سیستم آلمانی

»سیستم ایتالیایی

سه سیستم ژاپنی، آلمانی و ایتالیایی در سال های اخیر اضافه شده اند. لازم به ذکر است که بر همین اساس سایز یک لباس در هر یک از سیستم ها با عدد خاص و متفاوت با دیگری است که روی برچسب لباس ها آنها را مشاهده می کنید.

برای مثال پیراهن مردانه یا یک بلوز زنانه که در سیستم اروپایی سایز 38 برچسب خورده، در سیستم آمریکایی با عدد 8 ودر سیستم انگلیسی با عدد 10 نشان داده شده است.دانستن این نکته ضروری است که سیستم سایز بندی استاندارد در کشور ما با سیستم اروپایی مطابقت می کند. نکته جالبی که در سایز بندی خانم ها وجود دارد، در ایران برخی از خانم ها از یک سایز واحد برخوردار نیستند یا به اصطلاح دو سایزه هستند! یعنی سایز بالا تنه با سایز پایین تنه آنها یکسان نیست و مجبور هستند سایز بالا تنه را متفاوت و در اغلب اوقات کوچک تر از سایز لباس برای نیمه تنه پایینی انتخاب کنند.

سایز بندی انگلیسی:

سایز بندی انگلیسی از 8 تا 32 است و سایز بندی اروپایی و ایرانی که در اکثر پوشاک ها وجود دارد از 34 تا 58 است. در جدول زیر سایز های انگلیسی و معادل ایرانی آن ذکر شده است.


ایرانی

انگلیسی

34

6

36

8

38

10

40

12

42

14

44

16

46

18

48

20

50

22

52

24

54

26

56

28

58

30

در جدول بالا سایز های استاندارد جهانی بیان شد. برای مثال سایز 44 اروپایی در سیستم انگلیسی 16 و در سیستم آمریکایی 14 و اندازه لارج است. سایز بندی ها تقسیم بندی دیگری نیز دارند که نسبت به لباس است، مثلا سایز بندی کت، شلوار، پیراهن، تی شرت
سایز بندی ها در سنین مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال و ...نیز متفاوت است. و  تغییر می کند.

روش اندازه گیری و تعیین سایز مانتو:

در اندازه گیری لباس قبل از هر چیز باید بدانید نحوه ایستادن شما در اندازه گیری سایز شما موثر است، در اندازه گیری باید صاف ایستاده باشید طوری که گردن کاملا صاف و شانه ها عقب باشد.


اندازه گیری دور سینه: برای اندازه گیری دور سینه به تصویر زیر توجه کنید. برجسته ترین قسمت سینه اندازه گیری می شود. باید توجه داشته باشید که اگر عادت به پوشیدن لباس های زیر گن دار دارید، در موقع اندازه گیری نیز باید همین لباس زیر را انتخاب کنید.



اندازه گیری دور کمر: همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این قسمت نیز اندازه گیری گود ترین قسمت کمر است و دقیقا مماس با قسمتی که آرنج با بدن تماس دارد.

اندازه گیری دور باسن: این قسمت نیز اندازه گیری برجسته ترین قسمت باسن است.




اندازه گیری سرشانه: از گود ترین قسمتگردن تا ابتدای آرنج را باید اندازه گیری کنید.


اندازه گیری قد آستین: از استخوان آرنج در سرشانه تا ابتدای مچ را باید اندازه بگیرید.

بالا تنه جلو: از سرشانه تا کمر باید اندازه گیری کنید.

بالا تنه پشت:
برای این قسمت از مهره گردن تاکمر باید اندازه گیری کنید.

جدول سایز بندی مانتو:

 

50

48

46

44

42

40

38

36

سایز

112

108

104

100

96

92

88

84

دور سینه (سانتی متر)

92

88

84

80

76

72

68

64

دور کمر (سانتی متر)

120

116

112

108

104

100

96

92

دور باسن (سانتی متر)

14

13.7

13.4

13.1

12.8

12.5

12.5

12

سر شانه (سانتی متر)

62

61

60

60

59

59

59

58.5

قد آستین (سانتی متر)

37.6

36

34.4

32.8

31

29.6

28.4

27.2

دور بازو (سانتی متر)

43

42.5

42

41.5

41

40.5

40

39.5

بالا تنه پشت (سانتی متر)

44.5

43.7

42.9

42.1

41.3

40.5

40

39.5

بالا تنه جلو (سانتی متر)

39.5

38

36.5

36.5

35

33.6

32.4

31.2

کاور جلو (سانتی متر)

40.2

39

37.8

87.8

36.6

35.5

34.4

33.4

کاور پشت (سانتی متر)

3XL

2XL

XL

L

L

M

M

S

حروف نشانه


ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

0
۰۳ شهریور, ۱۴۰۰

تفاوت بین لباس های راحتی ترک و ایرانی چیست؟

فرق لباس های راحتی ایرانی با ترک

اگر بخواهیم تفاوت بین لباس های راحتی ایرانی با لباس های ترک را بدانیم، باید چند موضوع را بررسی کنیم، یکی از این موضوع ها به تفاوت فرهنگی ایران و ترکیه بر می گردد. در این مقاله این تفاوت ها را بررسی خواهیم کرد، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

اصطلاح فرهنگ تعاریف گسترده ای دارد به زبان ساده اگر بخواهیم این اصطلاح را تا حدی تعریف کنیم، شامل زبان، اعتقادات، سنت، نوع غذا و نوع پوشش و تفکر و باور ها و میزان آزادی است. عمده ترین تفاوتی که بین لباس های ایرانی
و ترک است مربوط به اعتقادات ما است.

بحث فرهنگ و اعتقادات در نوع لباس های بیرونی ما تاثیر بیشتری دارد چرا که در هر جامعه ای هنجار هایی برای پوشش وجود دارد که هر فردی باید آن را رعایت کند. ولی لباس های راحتی که بیشتر در منزل از آنها استفاده می کنیم میتوانیم از هر نوع که با آن حس آرامش به ما منتقل می شود انتخاب کنیم و از آن استفاده کنیم.



از دیگر تفاوت هایی که بین لباس راحتی ایرانی و لباس راحتی ترک وجود دارد، مدل طراحی، جنس پارچه، هارمونی رنگ در لباس ها و دوخت وبرش لباس های راحتی می باشد.

طراحی لباس در ایران و ترکیه:

اگر به نقشه جغرافیا دقت کنیم متوجه این موضوع می شویم که ترکیه زمانی از خاک ایران بوده و هنر در این کشور از دست هنرمندان ایرانی ریشه دوانده است. طراحی لباس در ترکیه که یک هنر تلقی می شود، در همان دوران قدیم با پوشش اسلامی پیوند خورده بوده است. در دوره عثمانی ها پوشیدن لباس های پر زرق و برق برای درباریان خیلی مهم بوده و طبقات عامه حق پوشیدن چنین لباس هایی را نداشتند. امروزه طراحی لباس از هر نوع که باشد در ترکیه به عنوان یک رشته دانشگاهی است.


جنس پارچه:

اکثر ما این تفکر را داریم که اگر جنس پارچه یک لباس ایرانی باشد شاید بی کیفیت باشد، این موضوع را قبول دارم که در بعضی از اجناس، خط تولید ها و تکنولوژی های کشور های پیشرفته تر بر روی کیفیت کالا تاثیر مثبت دارد، اما امروزه بسیاری از پارچه ها و لباس های ایرانی با وجود طراحان خبره توانسته اند با مدل خارجی خود رقابت بکنند.

هارمونی رنگ در لباس های ایرانی و ترک:

بر خلاف ایرانی ها در ترکیه لباس های مشکی و تیره رنگ چندان مورد استقبال نیست ور نگ های شاد مثل، آبی، سبز، نارنجی و سفید و رنگ های مشابه بصورت ساده در بین مردم رواج دارد.


دوخت و برش:


دوخت و برش لباس های راحتی چه ایرانی چه ترک کاملا بستگی به الگو و طرح اولیه لباس راحتی بستگی دارد. هر دو جنس هم ایرانی هم ترک، می تواند با دوخت و برش خوب باشد و بالعکس.


نکاتی برای انتخاب لباس راحتی با وجود تفاوت های جنس ایرانی و ترک:


فرقی نمی کند انتخاب شما لباس راحتی ایرانی باشد یا لباس راحتی ترک، نکته ای که قابل توجه است تفاوت بین یک لباس با کیفیت و یک لباس با جنس نا مناسب است. این تفاوت بعد از نخستین شست و شو خود را نشان می دهد. از رنگ و رو رفتن لباسی کـه در خانه می پوشید، نه تنها لباس را غیر قابل استفاده می کند بلکه شـما را نامرتب نشان می دهد. بهتر اسـت انچه در خانه می پوشید بـه اندازه لباس‌هاي مهمانی و روزمره تان مرتب و خوش رنگ باشد.



در مواقعی که بحث انتخاب لباس راحتی در میان باشد نکته ای که  باید در نظر بگیرد جنس پارچه آن است، حال با توجه به نوع سلیقه و بودجه ای که دارید می توانید لباس های راحتی ترک را با لباس های راحتی ایرانی رابا توجه به مواردی که در این مقاله ذکر شد مقایسه کنید تا یک انتخاب مناسب داشته باشید.جنس اکثر لباس های راحتی ارزان قیمت الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون است این پارچه ها هوا را از خود عبور نمی دهد و جلوی تنفس پوست را می گیرد و باعث تعریق بدن می شود همچنین زمختی پارچه امکان ایجاد آلرژی را برای فرد به وجود می آورد.



همان طور که در بالا ذکر شد متاسفانه رنگ های تیره در لباس های ایرانی بیشتر به چشم می خورد که خلاف این موضوع در لباس های ترک می باشد، برعکس همین قاعده شما می توانید طرح ها و رنگ های شاد را انتخاب کنید که در روحیه شما تاثیر گذار است.طرح های فانتزی و با نمک، دقیقا همان چیزهایی است که برای ست لباس راحتی زنانه به آن نیاز دارید. سعی کنید در لباس های راحتی، لباس خواب و لباس های زیر تنوع داشته باشید. رعایت این قواعد ساده نه تنها سلامت پوست و جسم شما را تامین می کند، بلکه حتی می تواند باعث خوب شدن روحیه شما هم شود.


سخن پایانی:


بهترین برند لباس راحتی برندی است که استاندارد های تولید و طراحی برحسب سایز در آن کاملاً رعایت شده و به همین دلیل به زیبایی هر چه‌ تمام‌ تر بر بدن و اندام نشسته و جلوه زیباتری پیدا می‌کند. شما می توانید از آنلاین شاپ های معتبر هر برند ایرانی و ترک را به راحتی تهیه کنید. یکی از آنلاین شاپ هایی که با اطمینان کامل می توانید هر برند ترک و ایرانی که مد نظر دارید را تهیه کنید، آنلاین شاپ ترک برند می باشد.

ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

0
۰۱ شهریور, ۱۴۰۰

معرفی بهترین برند لباس راحتی ایرانی

بهترین برند لباس راحتی ایرانی

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با شنیدن نام برند ایرانی در ذهن خود دچار شک و تردید می شوید و در واقع اگر خارجی پسند هستید به شما پیشنهاد می کنم با تیم ترک برند همراه باشید و این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

در سال های اخیر اکثر برند های ایرانی توسط طراحان خلاق و همچنین بازار یابی درست توانسه اند پیشرفت کنند و بتوانند برند هایی را تولید کنند که در بین مردم محبوبیت داشته باشد.

اکثر ما برند های خارجی را بیشتر از برند های ایرانی می شناسیم. امروز میخواهم چند تا از برند های ایرانی مرغوب و با کیفیت را که هنوز نمی شناسید را برای شما معرفی کنم.


تَنِ دُرُست

اگر بخواهم این برند را معرفی کنم، باید بگویم از اسم این برند کاملا مشخص است که فلسفه وجودی ما را در خود جای داده است.این برند معتقد است که تن ما به نوعی طبیعت ماست و برای آشتی با طبیعت باید اول از تن خودمان شروع

کنیم. طراحان تن درست این باور را ذهن خود دارند که پوشاندن بدن با یک لباس مناسب می تواند هم برای روح هم برای جسم ما مفید باشد و آرامش و راحتی را در ما ایجاد کند. برای همین تن درست پارچه هایی که برای لباس در نظر می گیرد

الیاف های کاملا طبیعی می باشد که هم با بدن ما سازگاری دارد هم با طبیعت. این برند در کنار طبیعت ‌دوستی توجه ویژه‌ای هم به بهره ‌گیری از طرح‌های سنتی و مطابقت با فرهنگ ملی کشورمان دارد.

پوشاک ایرانی - تَنِ دُرُست

محصولات و قیمت


تولیدات این برند شامل پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه می باشد. طراحی لباس تن درست به صورت سنتی می باشد. این برند لباس راحتی برای بیرون را شامل می شود. مخصوصا پیراهن مردانه و مانتو های زنانه که کاملا جوان پسند می باشد.

قیمت برند تن درست نسبت به برند های دیگر ایرانی تا حدودی شاید بالاتر به نظر برسد. در هر صورت باید این موضوع را در نظر بگیریم که محصولات تن درست همگی الیاف طبیعی می باشند که معمولا قیمت الیاف طبیعی بالاتر است.


سارَک


مساله ای که امروزه برای طرفداران برند ایرانی حائز اهمیت است، توانایی رقابت با برند های خارجی می باشد. امتیازی که برند های ایرانی دارند علاوه بر این که در دسترس هستند قیمت مناسبی هم نسبت به مدل خارجی دارند. برند سارک برند

ایرانی می باشد که در طراحی خود بیشترین سادگی را دارند.طراحان این برند تن پوش های مینیمال ولی در عین حال خلاقانه و مطابق مد روز را ارائه می دهند. برند سارک هم جزء برند هایی محسوب می شود که از الیاف های طبیعی استفاده می

کند. سارک به نوعی یعنی هم رنگی با طبیعت می باشد. محصولات این برند شامل مانتو، تی شرت، سوئیشرت و اکسسوری می باشد.

سارک حدودا ربع قرن است که فعالیت خود را از تهران آغاز کرده است.

مراحل تولید یک لباس شامل خرید نخ، بافت پارچه، رنگرزی و طراحی است که کلیه این مراحل زیر نظر برجسته ‌ترین کارشناسان و طراحانی که در تیم سارک حضور دارند، انجام می‌شود.

مدل تجاری سارک، شامل طراحی، تولید، توزیع و عرضه از طریق شبکه گسترده فروش است که مشتری در صدر این مدل تجاری قرار دارد.

طرح‌های سارک بسیار گوناگون و با تنوع بالا هستند. وجود هارمونی در رنگ‌ بندی محصولات سارک از خصوصیات بارز آن‌ها است که نشان می‌دهد تا چه حد طراحان این برند، به جزئیات توجه دارند.



محصولات و قیمت


همان طور که اشاره شد، محصولات سارک شامل لباس های بیرونی و لباس راحتی برای خانم ها می باشد. شومیز هایی که سارک طراحی کرده می توانید به عنوان زیر مانتو هم از آن ها استفاده کنید. در فروشگاه های سارک علاوه بر موارد ذکر شده

می توانید شلوار ها و رویه های شکیل که باهم ست می شوند را پیدا کنید. سارک تاپ ها و لگ های خوش دوختی دارد. از دیگر محصولات سارک صندل های تابستانی و شال و جوراب و اکسسوری های جذاب می باشد.

سارک در بین برند های ایرانی به عنوان برندی با قیمت مناسب شناخته می شود. محصولاتی که بالای 200 هزار تومان در سارک هستند جز مانتو و شلوار ها می باشد. اکثر لباس های راحتی سارک زیر100 هزار تومان می باشد.


سالیان


سالیان برندی است که هم ایرانی هم خارجی محسوب می شود. سالیان 15 سالی می شودکه فعالیت خود را در غالب فروشگاه های زنجیره ای آغاز کرده است. اکثرا  با تولیدی های داخلی همکاری می کند اما به گفته خود این برند برخی

از محصولات بنا به دلایلی خارج از کشور تولید شده و به ایران وارد می شود.

Salian

محصولات و قیمت

مشتری های سالیان طیف گسترده ای را شامل می شود. این برند علاوه بر پوشاک زنانه و مردانه برای کودکان بالای دوسال هم لباس تولید می کند. سبک برند سالیان کلاسیک می باشد.

اغلب تولیدات این برند لباس های بیرونی را شامل می شود.از آنجایی که این برند هم ایرانی هم خارجی محسوب می شود قیمت محصولات آن بالا تر می باشد.


سِله‌بُن


یکی از بهترین برند های ایرانی سله بن می باشد. این برند فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده که جزء موفق ترین برند های ایرانی به شمار می رود که طراحی های این برند کاملا جوان پسند و امروزی می باشد.

سله بن - برند ایرانی پوشاک زنانه، مردانه

محصولات و قیمت


تولیدات سله بن هم پوشاک مردانه و زنانه و همچنین پوشاک بچه گانه را شامل می شود. تولیدات این برند هم شامل لباس های راحتی برای منزل و هم برای بیرون می باشد. سِله‌ بُن را هم می‌ توان در ردیف پوشاک ایرانی تقریبا قیمت‌ مناسب

دانست. احتمالا از سِله ‌بُن دست‌ خالی برنمی‌گردید.

گارودی


از دیگر برد های ایرانی که از سال 1395 در زمینه لباس های مردانه و زنانه شروع به فعالیت کرده است برند گارودی می باشد. طراحان گارودی سعی دارند با طراحی های بی نظیر خود حس آرامش و لطافت را به مشتریان خود هدیه دهد. برند

گارودی هم از پارچه های الیاف طبیعی استفاده می کند. برای جزئیات دوخت و برش اهمیت زیادی قائل است.


محصولات و قیمت


بیشتر تولیدات برند گارودی لباس های راحتی منزل و لباس زیر را شامل می شود. این برند طراحی های مینیمال خاصی دارد که هم برای آقایان هم برای خانم ها خوش آیند و مورد پسند است.

با توجه به قیمت هایی که در بازار رایج است قیمت برند گارودی را نسبتا مناسب می توان در نظر گرفت.

 

Image result for برند گارودیImage result for برند گارودیImage result for برند گارودی

نیکو تن‌ پوش


این برند از سال 1376 در عرصه لباس های راحتی و جوراب وارد بازار شد. این برند ایرانی دارای گواهینامه های استاندارد و همچنین لوح حقوق مصرف ‌کنندگان از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌ کنندگان اشاره کرد.


محصولات و قیمت

این برند برای همه رده های سنی محصولاتی شامل لباس زیر، لباس راحتی منزل و جوراب تولید می کند. قیمت محصولات این برند در مقایسه با کیفیت بی نظیر آن کاملا مناسب است.

سخن پایانی

بهترین برند های ایرانی که می شناختیم برای شما معرفی کردیم. شما می توانید این برند ها را به صورت آنلاین از آنلاین شاپ های معتبر تهیه کنید، یکی از بهترین آنلاین شاپ هایی که در زمینه لباس راحتی با برند های معروف ایرنی و ترک فعالیت می کند ترک برند می باشد.



0
۲۹ مرداد, ۱۴۰۰