۱۴۰۰-۰۶-۰۴ ۰۸:۰۰:۰۰

راهنمای سایز بندی لباس کودکان و نکات مهم در انتخاب سایز


راهنمای سایز بندی لباس کودکان و موقع خرید اینترنتی چگونه سایز را بدانیم؟

امروزه به دلیل شرایط موجود خرید اینترنتی بیشتر از قبل طرفدار دارد و بهترین روش برای خرید خرید اینترنتی محسوب می شود. قدرت انتخاب در خرید اینترنتی بیشتر از خرید حضوری است و با انواع لباس های بچه گانه مواجه می شوید. به راحتی می توانید لباس ها را مقایسه کنید در نهایت مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده وآنرا خریداری کنید. از آنجایی که کودکان در حال رشد هستند و بعد از مدتی لباس هایشان برای آنها اندازه نیست، باید سایز درستی را انتخاب کنید. در این مقاله همراه تیم ترک برند باشید تا با سایز لباس کوکان و نحوه اندازه گیری آن ها آشنا شوید.






lebas-koodak2.jpg

 

سایز لباس بچه گانه بر چه اساس انتخاب می شود؟

اکثر والدین در انتخاب لباس بچه گانه فقط به سن کودک خود توجه می کنند بنابراین سن معیار خوبی برای برای انتخاب لباس کودک نیست چرا که این امکان وجود دارد قسمت های مختلف کودک شما به طور متناسب رشد نکرده باشد. در این گونه موارد بهترین روش برای شما در هنگام خرید لباس کودک تان اندازه گیری قسمت های مختلف بدن می باشد.

در چه مواقعی باید برای خرید لباس بچه گانه از راهنمای سایز لباس بچه گانه استفاده کنیم؟

معمولا در آخر فصل ها زمان حراج لباس های آن فصل است در این مواقع می توانیم لباس های با کیفیت را با قیمت های کمتر خریداری کنیم. حال مسئله ی مهمی که در این جا قابل ذکر است انتخاب مناسب سایز لباس است. باید سایزی را خریداری کنید که در زمان استفاده اندازه کودک تان باشد. در این گونه موارد بهترین روش استفاده از راهنمای لباس کودکان است، تا با توجه به سن آن ها در هنگام خرید استفاده کنید تا انتخاب به جا و درست تری داشته باشید. در برخی مواقع پیش می آید که قرار است برای کودکی لباس هدیه بگیرید که کودک در دسترس شما نیست در این موقع شما باز هم می توانید راهنمای اندازه ها را ملاک خود قرار دهید. از موارد دیگری که اهمیت این راهنما را نشان می دهد؛ سخت بودن اندازه ‌گیری بچه‌ها است. زیرا آن‌ها دائماً در حال جنب‌ وجوش هستند. اما با توجه به جداول راهنما می‌توان سایز آن‌ها را انتخاب کرد.

نحوه اندازه گیری بالا تنه کودکان:

نکته که در این جا قابل ذکر است، باید به این موضوع توجه داشته باشید که اندازه لباس پسران و دختران تا قبل از بلوغ تفاوت چندانی باهم ندارند. پس شما می توانید از جدول راهنمای لباس دخترانه برای پسر ها هم استفاده کنید. برای به دست آوردن اندازه بالا  تنه لباس بچه گانه باید قد لباس، دور سینه، دور کمر، سر شانه و آستین را اندازه‌گیری کنید. بهتر است اندازه‌ گیری را بدون لباس و از روی پوست انجام دهید و یا در زمان اندازه‌ گیری یک لباس جذب و چسبان به تن داشته باشند.همچنین در زمان اندازه‌ گیری متر نواری را به بدن فشار ندهید تا بچه‌ ها در سایز انتخاب‌شده، راحت باشند.

راهنمای جدول سایز بندی کودکان:

جهت انتخاب سایز دختران نوجوان از 12 سال به بالا اندازه های سنی آن ها را در نظر بگیرید و به قد آن کاری نداشته باشید. چرا که از لحاظ جسمی قد آن ها کوتاه تر اما اندازه عرضی آن ها بیشتر است.اما در پسران قد آن ها را هم در نظر بگیرید چون اندازه کاور پشت در اکثر منابع ناقص بوده که آن را ذکر نکردیم از الگوی مخصوص کودکان استفاده کنید.

چه نکاتی را باید در انتخاب سایز لباس بچه گانه مهم است؟

بخاطر رشد سریع کودکان همیشه یک سایز بزرگتر از سایز اصلی لباس را انتخاب کنید.

موقع اندازه گیری لباس های زیر کودکان را هم در نظر بگیرید تا بعدا موجب کوچک شدن لباس نشود.

اگر بعد از اندازه گیری بین دو سایز قرار گرفتید همیشه سایز بزرگ تر را انتخاب کنید.

در هنگام خرید شلوار بچه گانه اگر کودک شما زیر دو سال باشد موقع اندازه گیری حجم پوشک را هم در نظر بگیرید.

برای اینکه راحت تر بتوانید سایز کودک خود را اندازه بگیرید هنگام تماشای تلویزیون این کار را انجام دهید.

در هنگام خرید آنلاین بلا فاصله بعد از تحویل لباس را بپوشید تا درصورت اندازه نبودن لباس سریع آن را مرجوع کنید.

حتما قبل از خرید اینترنتی در مورد بازگشت کالا سوال کنید.



آیا جدول سایز بندی کودکان برای همه ی کودکان کاربرد دارد؟

باید توجه داشته باشید که اندازه هایی که در جدول ارائه شده یک سری دستور العمل های کلی محسوب می شود و در اکثر موارد برای همه کودکان کاربرد دارد. با این حال هیچ اندازه واحد بین المللی برای سایز بندی لباس بچه گانه وجود ندارد. سایز پوشاک بچه گانه عمدتا بر حسب مارک، مدل و تولید کننده آن کاملا متفاوت هستند. علاوه بر این موارد رشد همه کودکان یکسان نبوده و آناتومی بدنی و استخوان بندی کودکان با هم فرق دارند.به همین جهت نمی توان تضمین کرد کدام اندازه های ارائه شده برای کودکان قابل استفاده است. با این حال اکثر لباس های بچه گانه با توجه به این راهنما قابل سایز بندی هستند.

شما می توانید به صورت آنلاین هر مدل لباس بچه گانه ای که در نظر دارید با هر برندی چه ایرانی و چه ترک از آنلاین شاپ ترک برند با اطمینان کامل خریداری کنید از امتیازات این آنلاین شاپ پشتیبانی آن می باشد که مشتریان خود را در انتخاب و تعیین سایز لباس راهنمایی می کنند.

ترک برند وارد کننده بهترین لباس های ترک

برای مشاهده انواع لباس های ترک روی لینک های زیر کلیک کنید:

ثبت نظر