تاپ شورت زنانه ترک خرید اینترنتی (برترین مدل 2023 +اورجینال ترکیه)

تاپ شورت زنانه ترک

تاپ شورت زنانه ترک

برای خرید تاپ شورت زنانه از بهترین برند های ترکیه می توانید در این صفحه انواع مدل ها را با قیمت و مشخصات مشاهده کنید و فقط با چند کلیک خرید کنید.

برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340  پیام بدید.

مرتب سازی بر اساس:


تاپ شورت زنانه ترکیه

مزیت "خرید تاپ شورت زنانه ترک" از سایت ترک برند

  • تاپ شورت های زنانه موجود در سایت ترک برند از بهترین برند های ترکیه است. 
  • قیمت تاپ شورت زنانه ترک در این سایت حتی در بیشتر مواقع (به دلیل خرید تعداد بالا) از قیمت های داخل فروشگاه های ترکیه نیز پایین تر است.
  • تمامی تاپ شورت های سایت به صورت بسته بندی اورجینال و تضمینی برای مشتری ارسال می شود.
  • در سریع ترین زمان ارسال می شود (معمولا روز بعد سفارش)
  • با توجه به قوانین جمهوری اسلامی امکان درج عکس های مانکن ها بدون فیلتر امکان پذیر نیست ولی شما می توانید قبل از خرید تاپ شورت زنانه در این سایت از طریق واتس آپ درخواست عکس محصولات را داشته باشید.
  • قبل از خرید می توانید از تمامی قسمت های تاپ شورت های زنانه سایز درخواست کنید.
  • هر گونه سوالی در مورد جنس و بسته بندی و ... داشتید می توانید از طریق شماره واتس آپ بپرسید.

زمانی که شما سفارشی را در وب سایت ترک برند انجام می‌دهید. سفارشات بعد از یک روز کاری بنا به درخواست شما با تیباکس یا پست پیشتاز برای شما ارسال می‌شود. شما می توانید با شماره 09372824340  در تلگرام - واتساپ و یا با آیدی اینستاگرام ترک برند در ارتباط باشید و مدل های تاپ شورت زنانه مورد نظر تان را برای ما ارسال کنید تا عکس ها و مشخصات آن مدل به صورت آنلاین برای شما ارسال شود. 


تاپ شورت زنانه

تاپ شورت زنانه یک لباس محبوب بین خانم هاست که بیشترین کاربرد را در فصول گرم سال دارد. تاپ شورت زنانه در مدل های متنوع و رنگ بندی های متفاوت در بازار موجود است. شما می توانید با توجه به موقعیت و مکان مورد نظر بهترین لباس را برای خود انتخاب کنید. 

در سایت ترک برند می توانید انواع تاپ شورت زنانه با بهترین کیفیت و جنس در طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کنید. برای خرید به صورت آنلاین اقدام کنید. کافیست ترک برند را سرچ کنید و وارد فهرست شوید و گزینه لباس راحتی سپس ست لباس راحتی و در مرحله آخر تاپ شورت زنانه را انتخاب کنید تا انواع طرح های متنوع را مشاهده کنید. ترک برند اینجاست تا شما خرید راحت و آسانی را تجربه کنید. 


کاربرد تاپ شورت زنانه

شما بانوان عزیز می توانید از ست تاپ شورت زنانه در مکان های مختلف استفاده کنید. شما می توانید از تاپ و شورت در خانه، مهمانی و باشگاه و در هنگام ورزش استفاده کنید. توصیه می کنیم در انتخاب شورتک و تاپ نهایت دقت را داشته باشید چرا که در فضای خانه در هنگام استراحت از این لباس استفاده می کنید. به جنس لباس و میزان خنک بودن آن دقت کنید. 

بسیاری از خانم‌ها در مهمانی ها و تولدها و دورهمی ها از شورتک های جین استفاده می کنند که این تیپ در بین بانوان طرفداران زیادی را دارد. 


در حالت کلی اگر بخواهیم کاربرد تاپ شورت زنانه عبارت است از:


1. استفاده از تاپ شورت زنانه در تمرینات و ورزش‌های فیزیکی: تاپ شورت زنانه معمولاً در ورزش‌هایی مانند بدنسازی، یوگا، پیلاتس و تمرینات کاردیو و استقامتی استفاده می‌شود. این لباس‌ها به دلیل طراحی مناسب و جنس خنکی که دارند، راحتی و حرکت آزاد را به بانوان در هنگام تمرین فراهم می‌کنند.


2. استفاده از تاپ شورت زنانه در تفریحات خارج از منزل: تاپ شورت زنانه برای تفریحات خارج از منزل (در خارج از ایران) مانند پیک‌نیک، سفر، شنا و ساحل‌زدن بسیار مناسب است. این لباس‌ها به دلیل خنک بودن و جذب رطوبت، در فصول گرم سال برای راحتی و آسایش در فعالیت‌های آزاد در فضای باز استفاده می‌شوند.


3. استفاده تاپ شورت زنانه در خانه و خواب: تاپ شورت زنانه به دلیل راحتی و آسایشی که به بدن می‌بخشد، برای استفاده در خانه مناسب است. این لباس‌ها معمولاً در فصل‌های گرم سال برای خوابیدن در شب یا استفاده روزمره در خانه استفاده می‌شوند.


4. استفاده از تاپ شورت زنانه در فعالیت‌های روزمره: تاپ شورت زنانه به دلیل طراحی ساده و راحت، برای فعالیت‌های روزمره مانند کارهای خانگی، پیاده‌روی، دویدن و خرید مناسب است. این لباس‌ها به بانوان اجازه می‌دهند تا با آزادی و راحتی لازم، فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهند.


موقع خرید تاپ شورت زنانه این نکات را در نظر بگیرید


در زمان خرید تاپ شورت زنانه، می توانید به موارد زیر توجه کنید:


  • جنس و کیفیت تاپ شورت زنانه : موقع خرید تاپ شورت زنانه، به جنس و کیفیت آن دقت کنید. بهتر است از جنس‌های نرم و خنک مانند پنبه یا لایکرا استفاده شود تا قابلیت کشش، تنفس پذیری و راحتی و آسایش لازم را به بدن بخشید.
  • سایز و اندازه مناسب تاپ شورت زنانه : بهتر است قبل از خرید تاپ شورت زنانه، اندازه و سایز خود را بدانید در صورتی که به سایز خود و لباس شک دارید در واتس آپ به پشتیبانی ترک برند پیام بدهید تا برای شما تمامی قسمت های لباس اندازه گیری شود تا حتی اگر برای اولین بار تاپ شورت زنانه ترک را تهیه کردید، آن را به درستی برای سایز خود بخرید.
  • طرح و رنگ : از طرح و رنگی که به سلیقه شما می خورد، انتخاب کنید. در سایت ترک برند تاپ شورت زنانه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است، بنابراین می‌توانید با توجه به سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.
  • قیمت تاپ شورت زنانه ترک مناسب: قیمت تاپ شورت زنانه نیز مهم است. قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و بهترین قیمت را برای خود انتخاب کنید. همچنین، توجه داشته باشید که ارزان‌ترین گزینه همیشه بهترین گزینه نیست و باید به کیفیت محصول نیز توجه کنید.
  • نگهداری و شستشو راحت تاپ شورت زنانه ترک: قبل از خرید، راهنمای شستشو و نگهداری تاپ شورت زنانه ترک را مطالعه کنید. مطمئن شوید که می‌توانید آن را به راحتی شستشو کنید و در طول مدت استفاده، شکل و کیفیت آن تغییر نکند.
  • در تولید شورت های تاپ شورت های رنانه ترک از مواد ضدحساسیت و بدون الرژی استفاده می‌شود.
  • قیمت تاپ شورت زنانه ترک به نسبت کیفیت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است.

در حالت کلی توجه کنید پوست زنان نسبت به مردان بسیار حساس تر و لطیف تر می باشد. مخصوصا لباس های راحتی که بانوان انتخاب می کنند تاثیر بسیاری در راحتی آن ها دارد چون مدت زمان زیادی از آن استفاده می کنند. 

به همین دلیل اکثریت بانوان به دنبال اجناس ترک و با کیفیت هستند. اما متاسفانه بسیاری از مغازه های پوشاک اجناس نامرغوب و بدون کیفیت را با نام جنس ترک به مشتری می دهند. حال شما از کجا باید تاپ شورت زنانه ترک را خریداری کنید؟! از جنس آن ها اطمینان حاصل کنید!؟ 

آنلاین شاپ ترک برند همواره در خدمت شماست. ترک برند بدون واسطه اجناس با کیفیت و برندهای ترک را وارد می کند شما با اطمینان خاطر می توانید از آن ها خرید کنید. 


خرید آنلاین ست تاپ شورت زنانه ترک


یکی از مزایای زندگی امروزه این است که شما تنها با در دست داشتن یک گوشی هوشمند می توانید بسیاری از کارهای خود را انجام دهید. برای خرید انواع تاپ شورت زنانه و انواع لباس های مختلف دیگر نیازی نیست به دل بازار برویم ساعت های زیادی را صرف گشتن در بازار و خرید لباس کنیم. فقط کافیست با یک سرچ ساده در گوشی هوشمندمان لباس مورد نظر خود را خریداری کنیم. 

حال آنلاین شاپ های زیادی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد باید کدام را انتخاب کنیم؟! باید بگوییم آنلاین شاپی معتبر است که بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد و تضمین صد در صدی ۱۰۰٪ را روی کالای خود ارائه می‌ کند‌. 

اینجا هستیم تا بهترین آنلاین شاپ را به شما معرفی کنیم. یکی از آنلاین شاپ های به نام در سطح کشور ترک برند می باشد. این آنلاین شاپ اعتبار خود را از خدمات متنوعی که به مشتریان می دهد به دست آورد. ترک برند در کمترین زمان ممکن خرید شما را با تیباکس و پست پیشتاز ارسال می کند تا شما در کوتاه ترین زمان ممکن خرید خود را دریافت کنید. 

ضمن اینکه قبل خرید، شما هر ست تاپ شورت زنانه را انتخاب کنید؛ می توانید از پشتیبان های ما تقاضا کنید تا عکس غیر ژورنالی از محصول را برای شما ارسال کنند تا از کیفیت جنس لباس و رنگ آن اطمینان حاصل کنید. 


بهترین جنس تاپ شورت زنانه


یکی از نکاتی که باید همواره در خرید تاپ شورت زنانه مورد توجه قرار دهید جنس این لباس است. سعی کنید با توجه به استایل تان و سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید و خود را محدود به دنیای مد نکنید. 

در فروشگاه ترک برند ما به سلیقه رنگ بندی شما در خرید لباس توجه کرده ایم و انواع  تاپ شورت زنانه را در رنگ های متنوع و طرح های متنوع ترک موجود کردیم. 


قیمت تاپ شورت زنانه

ست تاپ شورت زنانه دارای قیمت های متنوع می باشد که شما با توجه به بودجه تان می توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. ما در فروشگاه آنلاین شاپ ترک برند سعی کردیم تمام تاپ شورتک های خود را با لیست قیمت و توضیحات جامع برایتان قرار دهیم تا شما بهترین را انتخاب کنید. 

ضمن اینکه باید متذکر شویم تمام تاپ شورت و شورتک زنانه ما با برندهای معتبر ترکی است و ضمانت کالا را به صورت  ۱۰۰٪ تضمینی در اختیار شما مشتریان و خریداران عزیز قرار می دهیم. از آنجایی که محصولات را بدون واسطه وارد می کنیم نسبت به بقیه فروشگاه ها ارزان تر به بازار عرضه می داریم. 


بهترین برند تاپ شورت زنانه ترک

بهترین برند تاپ شورت زنانه ترک را می توانید در مجموعه ترک برند مشاهده کنید. از برندهای معروف ترک که همواره مورد توجه است برند براک Break سوکسه اوزکان است. اگر شما به دنبال این برندها هستید کافیست به سایت ترک برند مراجعه کنید. 

یکی از کالاهای جدیدی که در سایت ما شارژ شده است تاپ شورت زنانه برند ترک ایپیک تنیم است که طرح های ساده و متنوع در رنگ بندی های متنوع را می توانید از این کار مشاهده کنید. در این کار ما انواع سلیقه های مختلف را در نظر گرفتیم امیدواریم همواره خرید را برای شما آسان کرده باشیم.  البته برندهای متنوع ترکیه ای را می توانید در ترک برند مشاهده کنید. 


مدل های جدید تاپ و شورت نخی زنانه

تاپ و شورت نخی زنانه در انواع طرح های ورزشی، فانتزی و مجلسی موجود می باشد که انتخاب هر طرح با هر سبکی بسته به نوع انتخاب شما دارد. 

تاپ و شورتک زنانه ورزشی معمولا به صورت جذب و استرچ هستند تا مانع از حرکات ورزشی نشوند. طرح مجلسی این سبک لباس دارای جنس های لی و کتان هستند حتی بعضاً با پولک تزئین شده اند. شورتک های فانتزی که عموما نخی و پنبه ای هستند برای مصارف روزانه در خانه استفاده می شوند. یکی از انتخاب های ما خانم ها برای فصل تابستان برای فرار از گرماست. 


ست تاپ شورت و شورتک زنانه

یکی از معضلاتی که همواره با آن مواجه هستیم این است که چگونه یک لباس را با لباس دیگر ست کنیم؟! در کنار هم از آن ها استفاده کنیم. اگر شما هم مانند من درگیر ست کردن لباس ها هستید، پس پیشنهاد می کنم به دنبال خرید ست تاپ شورت و شورتک زنانه بروید. 

برای مشاهده انواع ست تاپ و شورتک زنانه پیشنهاد می کنیم وارد سایت ترک برند شوید و انواع ست های ما را از نزدیک مشاهده کنید. ضمن اینکه باید بیان کنیم شما می توانید در سایز بندی و رنگ های مختلف کارها را ببینید. 

در صورتی که از سایز لباس اطمینان ندارید کافیست با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا آن ها هر بخشی از لباس را که نیاز داشته باشید برایتان اندازه گیری کنند و شما از سایز لباس اطمینان حاصل کنید. 


چرا باید تاپ شورت زنانه ترک کیفیت مناسب خرید کنید؟

خرید تاپ و شورت نخی زنانه مناسب علاوه بر راحتی شما دلایل و ضرورت‌های پزشکی و بهداشتی مهمی نیز دارد که در ادامه اشاره می کنیم:

  • تاپ و شورت نخی زنانه ترک کیفیت خوب باعث جلوگیری از عفونت‌های ادراری و ... می شود.
  • تاپ شورت زنانه کیفیت مناسب باعث جذب و کنترل ترشحات طبیعی بدن 
  • تاپ شورت زنانه کیفیت مناسب باعث تنظیم دمای مناسب بدن و جلوگیری از ایجاد محیط گرم و مرطوب
  • تاپ شورت زنانه کیفیت مناسب باعث کاهش احتمال عفونت‌های قارچی و میکروبی می شود
  • تاپ شورت زنانه کیفیت مناسب باعث جلوگیری از بروز تحریک‌پذیری، خارش و ... می شود

بنابراین پوشیدن تاپ شورت مناسب برای سلامت بانوان الزامی است.

سایز تاپ شورت زنانه ترک

تاپ شورت های زنانه ترک هم مانند اکثر لباس های دیگر دارای سایزبندی خاصی است. از آنجایی که این لباس به عنوان لباس راحتی است باید شما داخل این لباس احساس راحتی کنید به همین دلیل جدولی را در نظر گرفته ایم و در آن جزییات سایزهای مختلف را برای شما گفته ایم، تا شما انتخاب خوبی را داشته باشید. 

لباس ها در سایزهای مدیوم و لارج و ایکس لارج اکثرا توزیع می شوند. البته اگر دوباره اطمینان ندارید کافیست با پشتبان های ما ارتباط بگیرید و سایز دقیق تر لباس  را برایتان متر کنند تا اطمینان حاصل کنید. البته این مورد را فقط در سایت ترک برند مشاهده می کنید و آنلاین شاپ های دیگر به این ظرافت کار نمی کنند.


4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

40

39

38

37

36

35

34

33

32

بلندا (قد)

114

108

102

96

92

88

84

80

76

دور سینه

98

92

86

80

76

72

68

64

60

دور کمر

 


4XL

3XL

XXL

XL

L

M

S

XS

XXS

سایزها

48

46

44

42

40

38

36

34

32

98

92

86

8

76

72

68

64

60

دور کمر

124

118

112

106

102

98

94

90

86

دور سینه

 

 

 

3XL

XXL

XL

L

 

سایزها

50

48

46

44

42

40

124

118

112

106

102

98

قفسه سینه

108

102

96

90

86

82

دور کمر


برای در خواست اندازه گیری و عکس غیر ژورنالی می توانید در واتس آپ به شماره 09372824340 پیام بدید.